Wist ik niet

Lees net een stuk op planet.nl over dat vrouwen tijdens de zwangerschap helemaal geen alcohol moeten drinken.

Dat wist ik natuurlijk wel maar onderstaande (dat ook het drinken bij de man voordat je zwanger wordt niet goed kan zijn) was mij nieuw:

Het moment dat de vrouw zwanger wil raken: In die periode is het voor zowel de man als de vrouw goed om helemaal niet te drinken. Alcohol vermindert ook bij kleine hoeveelheden de vruchtbaarheid en vergroot de kans op miskramen.

X F.

Ja, ik hoorde het vanmorgen ook en ik hoop dat mijn vriend het eigenlijk niet gehoord heeft... Ik ben namelijk best wel bang dat hij zich druk gaat maken dat het misschien "zijn schuld" zou kunnen zijn dat we een mk gehad hebben...
Terwijl daar geen aanwijzing voor kan zijn, zegt een verpleegkundige op mijn werk. Ons kindje had namelijk een chromosoomafwijking en daar zou de invloed van alcohol niets aan kunnen doen.

Ach, we wachten wel af. Ze verzinnen/ontdekken steeds weer wat mbt de gezondheid.

Liefs, Sylvia

nou vertelde het tegen mijn vriend en die had zo iets van ja het is iedere keer wel wat anders en ik in mijn vorige zwangerschap ook wel eens een wijntje gedronken en ik moet echt zeggen ik heb een super dochter en heeft daar toch volgens mij niet onder geleden en als een zwangerschap misgaat is er toch iets fout in de opbouw en ze hebben ooknog steeds geen bewijzen dat het slecht is! ik vind een wijntje slechter dan een pakje per dag roken
groetjes joyce

Terug
Bovenaan