Hoi meiden,
Ik vond de vorige topics op het andere forum nog, zo leuk met wist je datjes je las echt een heleboel leuke dingetjes van elkaar wat betreft de kleintjes.
Dus dacht.. ik open er weer eens een.
wist je dat...
- Daniel nu zelf zijn schoentjes aan begint te trekken en ze dan vaak verkeerd om aan heeft zitten
- Daniel nu zelf probeert aan en uit te kleden als we zeggen dat hij uit of in bed moet.
- Hij zo aan het hijsen en trekken is met zijn tshirtje dat het echt schattig is
- hij zijn boxershortje aan zijn pijpen omhoog trekt maar de achterkant niet over zijn luier heen krijgt, hihi
- Daniel nu helemaal van het boekjes lezen is
- Ik nu opnieuw naar de kringloop moet voor een hele stapel kartonnen boekjes
- hij steeds meer begint na te praten
- hij nu met zijn mondje dicht een kusje kan geven i.p.v met zijn mondje helemaal open
- hij gek is op eten en alles wat daar mee te maken heeft
- Daniel af en toe koppeltje duikt in de box en ik niet goed weet wat ik daar mee aan moet in verband met zijn nekje?
- het eigenlijk ook heel grappig vind
- ik nou maar eens ga stoppen na dit hele lange verhaal
- ik heel nieuwsgierig ben naar jullie verhaaltjes
liefs marina
Ik vond de vorige topics op het andere forum nog, zo leuk met wist je datjes je las echt een heleboel leuke dingetjes van elkaar wat betreft de kleintjes.
Dus dacht.. ik open er weer eens een.
wist je dat...
- Daniel nu zelf zijn schoentjes aan begint te trekken en ze dan vaak verkeerd om aan heeft zitten
- Daniel nu zelf probeert aan en uit te kleden als we zeggen dat hij uit of in bed moet.
- Hij zo aan het hijsen en trekken is met zijn tshirtje dat het echt schattig is
- hij zijn boxershortje aan zijn pijpen omhoog trekt maar de achterkant niet over zijn luier heen krijgt, hihi
- Daniel nu helemaal van het boekjes lezen is
- Ik nu opnieuw naar de kringloop moet voor een hele stapel kartonnen boekjes
- hij steeds meer begint na te praten
- hij nu met zijn mondje dicht een kusje kan geven i.p.v met zijn mondje helemaal open
- hij gek is op eten en alles wat daar mee te maken heeft
- Daniel af en toe koppeltje duikt in de box en ik niet goed weet wat ik daar mee aan moet in verband met zijn nekje?
- het eigenlijk ook heel grappig vind
- ik nou maar eens ga stoppen na dit hele lange verhaal
- ik heel nieuwsgierig ben naar jullie verhaaltjes
liefs marina