Hallo allemaal,
Ik vond het wel weet hoog tijd worden om weer eens een wist je dat erin te gooien. Was zeer benieuwd hoe het allemaal met iedereen gaat.
Wist je dat:
* Quinn vandaag al weer 13 weekjes is
* Hij een heerlijk lekker tevreden mannetje is
* Quinn nu al sinds 2 weekjes naar speeltjes grijpt
* Hij de babygym ook helemaal geweldig vindt.
* Quinn en Yordi het allebei echt super goed doen op het kdv.
* Het met slapen ook goed gaat met Quinn op het kdv. Ze leggen hem nu op zijn zij in de kinderwagen.
* Ze allebei een heel erg leuk vaderdagkadootje hadden gemaakt, een placemat, zelf geverft met een foto erop.
* Ik gewoon stiekem een beetje jaloers was op me man, dat hij zulke mooie placemats had gekregen voor vaderdag.
* Ik nu dan ook met een lekker gevoel naar me werk toe ga, nu ik weet dat het goed gaat op het kdv.
* Quinn er heel wat op los keuvelt en geluidjes maakt en ontzettend veel lacht.( naar bekende mensen)
* Wij heerlijk van het weer genieten.
* Een druk weekendje voor de boeg hebben.
* Morgen op kraamvisite ga bij mijn vriendin, die nu een zoontje van 3 weken oud heeft en Quinn nu al weer 3 maanden gewoon is.
* Ik woensdag weer met Quinn naar het cb toe mag.
* Ik benieuwd ben hoeveel hij weer gegroeit is.
* Hij al heel wat babyvet heeft gekweekt
* Hij dan ook weer die vervelende prikjes krijgt.
* Ik iedereen alvast een heel fijn weekend toe wens
Nou meiden ik ga er nu maar een einde aan breien, want ik kan nog wel eventjes door gaan...........
Liefs marielle Quinn 13 weken
Ik vond het wel weet hoog tijd worden om weer eens een wist je dat erin te gooien. Was zeer benieuwd hoe het allemaal met iedereen gaat.
Wist je dat:
* Quinn vandaag al weer 13 weekjes is
* Hij een heerlijk lekker tevreden mannetje is
* Quinn nu al sinds 2 weekjes naar speeltjes grijpt
* Hij de babygym ook helemaal geweldig vindt.
* Quinn en Yordi het allebei echt super goed doen op het kdv.
* Het met slapen ook goed gaat met Quinn op het kdv. Ze leggen hem nu op zijn zij in de kinderwagen.
* Ze allebei een heel erg leuk vaderdagkadootje hadden gemaakt, een placemat, zelf geverft met een foto erop.
* Ik gewoon stiekem een beetje jaloers was op me man, dat hij zulke mooie placemats had gekregen voor vaderdag.
* Ik nu dan ook met een lekker gevoel naar me werk toe ga, nu ik weet dat het goed gaat op het kdv.
* Quinn er heel wat op los keuvelt en geluidjes maakt en ontzettend veel lacht.( naar bekende mensen)
* Wij heerlijk van het weer genieten.
* Een druk weekendje voor de boeg hebben.
* Morgen op kraamvisite ga bij mijn vriendin, die nu een zoontje van 3 weken oud heeft en Quinn nu al weer 3 maanden gewoon is.
* Ik woensdag weer met Quinn naar het cb toe mag.
* Ik benieuwd ben hoeveel hij weer gegroeit is.
* Hij al heel wat babyvet heeft gekweekt
* Hij dan ook weer die vervelende prikjes krijgt.
* Ik iedereen alvast een heel fijn weekend toe wens
Nou meiden ik ga er nu maar een einde aan breien, want ik kan nog wel eventjes door gaan...........
Liefs marielle Quinn 13 weken