wist niet dat het zoveel tranen kan geven...

Lieve allemaal,

Vandaag, was de dag.....we mochten testen...na onze 1e ICSI behandeling, alles was perfect gegaan, veel eicellen, ruim 9 embryo's.
Had sinds afgelopen vrijdag al het gevoel, dat het niet goed zat...veel krampen en vreselijk emotioneel. Maar je moet dan natuurlijk proberen positief te blijven denken.
En ja hoor...vandaag de dag van de test...een half uur later...de ongipijnen en ja dan wordt je weer even met beide benen op de grond gezet....ongesteld.
Een feit..de 1e ICSI is mislukt.
Meiden..nooit geweten, dat je toch zoveel verdriet kan hebben. De tranen bengelen voordurend over mijn wangen....het doet zo'n pijn!
We krijgen deze week nog te horen of er van de 8 embryo's, nog ingevroren zijn....maar daar rekenen we niet al te veel op. En dan moeten we nog een afspraak maken voor een evaluatiegesprek.
Sorry meiden...ik moet even mijn hart uitstorten!

Verder wens ik natuurlijk iedereen heel veel geluk en succes bij het zwanger worden.
Sunshine Jo...ik duim voor je!

Liefs,
Famke

Lieve Famke,

Wat verschrikkelijk nieuws, heb de hele tijd aan je moeten denken.
Doe het rustig aan en neem er de tijd voor om dit te verwerken, praat er met elkaar over.
Ik wens jullie veel sterkte.

Groetjes Patricia

Lieve meisjes,

Sunshine Jo heel veel dank voor je lieve E-mailtje. Ik moet je heel eerlijk zeggen, dat ik hieruit de meeste steun trek op het moment. Niemand weet eigenlijk precies wat die pijn is en hoe je je voelt. Dat weten alleen diegene, die hetzelfde hebben meegemaakt.
En de manier waarop jij dit gevoel hebt omschreven...dat is werkelijk waar precies zo zoals ik het voel. Woede, onmacht, pijn, verdriet....Dit is zo vreselijk fijn!
Maar ik ga je zeker buiten dit forum  nog mailen, voordat je op vakanties gaat hoor.

Lieve Patricia,

Jij ook heel erg bedankt voor dit lieve berichtje en voor het feit dat je aan me hebt gedacht. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik jouw verhaal altijd in mijn gedachten heb gehad tijdens onze 1e ICSI behandeling en bij de volgende die nog komen gaan.
Steun...dat is zo belangrijk! Ben vandaag weer gaan werken, maar eerlijk gezegd...dit viel me zwaar. Ben er totaal niet bij met mijn gedachten. Maar het komt vast allemaal weer goed. Zoals SunshineJo al zei.....je mag de moed even laten zakken, maar de hoop nooit opgeven. Dit is een prachtige zin!
Heel erg bedankt!

Liefs Famke

Terug
Bovenaan