Wisten jullie dat.............

Hoi hoi allemaal,

Ik belde vanmorgen eventjes met het cb, omdat Ruben de avondfles amper drinkt en 's morgens de fles wel drinkt maar er zo weer uitgooit bij de boer. Hij is verder niet ziek en is vrolijk en plast goed. De vp heeft er geen verklaring voor maar gewoon zo doorgaan en in de gaten houden. Dinsdag komt ze zelfs eventjes langs.
Maar ze vroeg welke voeding ik gebruikte en ik zei de friso comfort....hmm zegt ze dat is wel jammer want dan mag je geen nutriton gebruiken.

Dus nu komt het voor de dames die dat nog niet wisten............FRISO COMFORT MAG NIET IN COMBINATIE MET NUTRITON. Want dat verstopte de darmpjes gigantisch.
Wilde het jullie toch effe laten weten.

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

Idd handig om te weten, aangezien de mijne ook friso comfort drinkt. Ik gebruik gelukkig geen nitriton. Zou eigenlijk op de verpakking moeten staan.
Bedankt voor het advies.
Groetjes Sil

lijkt me eigenlijk ook vrij logisch aagezien er in friso comfort al iets zit tegen het spugen en nutriton gebruik je uiteindelijk ook tegen het spugen en tja als je dat gaat combineren krijgt je kindje het dubbelop en dan raakt  je baby  inderdaad verstopt. Volgens mij mag je  friso comfort  wel gewoon met rijstebloem genruiken want dat is gewon pap/bijvoeding en daar zit niks in tegen het spugen. (je mag nutriton ook door de rijstebloempap en fruithapjes ed doen)

Mirjam

Heb nog erg veel last van zwangerschapsdementie, dus werken mijn hersenen niet zo helder, waardoor de logica verloren was gegaan.. Gebruik trouwens comfort voor de moeilijke stoelgang en had dus niet nagedacht over het spugen.
Je mag nutriton wel toevoegen aan rijstebloempap, maar dus niet als deze is aangemaakt met friso comfort..
Sil

Terug
Bovenaan