wisten jullie dat.....

Gisteravond melde ons manneke zich al om 20.30 (JAWEL.....erg vroeg voor een laatste fles)
Dus ik zeg ik kan hem nu nog niet de laatste fles geven tegen mijn man.
Tja zegt nee honger laten "lijden" dat kan wel.
Ik zeg ja maar dan komt hij vanacht 2 keer krijgt tie een voeding teveel enz
Tja zegt mijn man heef tie nog wel genoeg aan de hoeveelheid die die krijgt......
Tja denk het wel maar ik weet het niet zeker....nou zegt tie bel maar ff naar het cb (kunnen wij 7 dgn/24 u p dag bellen)
Dus ik bel leg het uit zegt ze oooh maar hij mag voor zijn leeftijd/gewicht tussen de 110 - 150 cc per keer hebben.
Ja oohh maar zijn nachtvoeding dan.....nou zegt maar die telt niet mee hoor huh wat dat wist ik niet.
Nee zegt ze je gaat uit van het aantal voedingen overdag en de nachtvoeding tel je niet mee.
Oooh nou dat wist ik dus echt niet hoor!
En jullie misschien ook niet......dus voor degenen die fles geven........
Dus ik heb zijn voeding met 10 cc opgehoogt naar 140 cc en laatste fles 150cc.
En heb dus nog speling tot 150cc voor alle flessen(5 overdag).
Ik dacht laat het jullie ff weten dan hoeven jullie er in iedergeval niet mee te mutsen zoals wij hebben gedaan haha.

liefs Louise

Tjerk is nu 4675 gram en krijgt 5 voedingen van 150 ml water. Dus komt op flessen van 165 ml neer. Hij krijgt overdag om de 4 uur en 's nachts helemaal niet meer.

Kyan krijgt al een paar weken flessen van 150 cc en drinkt prima om de vier uur.
eerste fles om +/- 6.30-7.00
Daarna 11.00, 15.00, 19.00 en laatste 23.30

alicia krijgt 150 maar ene keer drinkt ze het op andere keer niet.
als ze het niet op drinkt meld ze zich ook weer eerder.
ze heeft nu 2 perfecte nachten gehad!
11 uur laatste voeding half 7 eerste.
maar soms komt ze ook om 4 en om 7 uur.
maar dan drinkt ze om 4 uur maar 80 cc op ofzo
ze krijgt haar voedingen om 7u 11u 3u 7u 11u

Poeh hee hoop dat we dat hier binnenkort ook snel bereiken.
Die 4 uur redt hij wel maar 's nachts heeft tie nog graag (lees zeer graag) zijn fles.
Hij is nu 6 wkn dus het mag nog wel en hij zal het nodig hebben zullen we maar denken.

Tim drinkt meestal maar 4 flessen per dag, soms ook 5. Per fles drinkt hij 200ml. Als hij er maar 4 drinkt, wil hij de avondfles meestal net iets meer dan 200 drinken. 't Is van dag 1 een hongerige, gulzige baby geweest....

Juliaan is 10 weeken en drink zoals Alicia soms de 150 soms niet.

Ik doe zoals hij wil hij is zo klein hoef niet zoals in de boeken staat.

Wel letten dat hij genoeg krig en letten op de gewicht.

Terug
Bovenaan