Gisteravond melde ons manneke zich al om 20.30 (JAWEL.....erg vroeg voor een laatste fles)
Dus ik zeg ik kan hem nu nog niet de laatste fles geven tegen mijn man.
Tja zegt nee honger laten "lijden" dat kan wel.
Ik zeg ja maar dan komt hij vanacht 2 keer krijgt tie een voeding teveel enz
Tja zegt mijn man heef tie nog wel genoeg aan de hoeveelheid die die krijgt......
Tja denk het wel maar ik weet het niet zeker....nou zegt tie bel maar ff naar het cb (kunnen wij 7 dgn/24 u p dag bellen)
Dus ik bel leg het uit zegt ze oooh maar hij mag voor zijn leeftijd/gewicht tussen de 110 - 150 cc per keer hebben.
Ja oohh maar zijn nachtvoeding dan.....nou zegt maar die telt niet mee hoor huh wat dat wist ik niet.
Nee zegt ze je gaat uit van het aantal voedingen overdag en de nachtvoeding tel je niet mee.
Oooh nou dat wist ik dus echt niet hoor!
En jullie misschien ook niet......dus voor degenen die fles geven........
Dus ik heb zijn voeding met 10 cc opgehoogt naar 140 cc en laatste fles 150cc.
En heb dus nog speling tot 150cc voor alle flessen(5 overdag).
Ik dacht laat het jullie ff weten dan hoeven jullie er in iedergeval niet mee te mutsen zoals wij hebben gedaan haha.
liefs Louise
Dus ik zeg ik kan hem nu nog niet de laatste fles geven tegen mijn man.
Tja zegt nee honger laten "lijden" dat kan wel.
Ik zeg ja maar dan komt hij vanacht 2 keer krijgt tie een voeding teveel enz
Tja zegt mijn man heef tie nog wel genoeg aan de hoeveelheid die die krijgt......
Tja denk het wel maar ik weet het niet zeker....nou zegt tie bel maar ff naar het cb (kunnen wij 7 dgn/24 u p dag bellen)
Dus ik bel leg het uit zegt ze oooh maar hij mag voor zijn leeftijd/gewicht tussen de 110 - 150 cc per keer hebben.
Ja oohh maar zijn nachtvoeding dan.....nou zegt maar die telt niet mee hoor huh wat dat wist ik niet.
Nee zegt ze je gaat uit van het aantal voedingen overdag en de nachtvoeding tel je niet mee.
Oooh nou dat wist ik dus echt niet hoor!
En jullie misschien ook niet......dus voor degenen die fles geven........
Dus ik heb zijn voeding met 10 cc opgehoogt naar 140 cc en laatste fles 150cc.
En heb dus nog speling tot 150cc voor alle flessen(5 overdag).
Ik dacht laat het jullie ff weten dan hoeven jullie er in iedergeval niet mee te mutsen zoals wij hebben gedaan haha.
liefs Louise