wit brood

hallo mama,s

ik heb eigenlijk een vraag
aan jullie eten jullie kindjes ook alleen maar bruin brood.

ons zoontje is een jaar oud en eet het liefst bruin brood ik hoef hem geen wit brood voor te zetten dit eet hij niet en daar bij hij eet ook geen zoetigheid op zijn brood alleen als hij al 2 sneetjes op heeft met wat hartigs er op of gewoon kaal zonder beleg dan kan hij nog wel eens een boterham met jam eten ofzo,

op zich is dit niks erenstigs maar ik vraag me af of er meer kinderen zijn die dit hebben je hoort het namelijk niet vaak
 
Die van mij eet ook het liefste zo donker mogelijk brood. Hij krijgt nu fijn volkoren. Hij is nu 11 maanden. Ook geeft hij niks om zoetigheid. Hij heeft liever wat hartigs. Ook snoep of een koekje heeft hij totaal geen interesse in. En zijn groenten? Het liefst de bittere soorten. Spruiten, witlof, bloemkool. Daar smult hij van.
 
hier eet hij ook graag groenten hoor eigenlijk eet hij alles wel, en een koekje gaat er wel in maar het liefst heeft hij een musliereep voor kinderen of een graanereepje deze vind hij ook zeer lekker.

 
Wij hebben geen wit brood aangeboden alleen bruin en dat eet onze dochter prima.
Jam of stroop vindt ze niet lekker, wel smeerworst of smeerkaas.
Wat ze erg lekker vindt is een boterham met gesmolten kaas (af en toe krijgt ze dit).
Ze eet soms een wit broodje... maar bruin brood is dus geen probleem! Bruin is ook nog gezonden en beter voor de ontlasting dus lekker laten eten :)
 
hier wel een paar keer wit gegeven... maar dat blijft dan aan zijn gehemelte plakken en kan die dus niks mee.. bruin en het liefs zo donker mogelijk verwijnt naar binnen... hij is nu 9,5 maand... belge heeft die geen intresse in en nu ook even niet zo veel in groete en fruit... maar brood is echt het lievelingste hier...

lekker van genieten dat ze zelf weten wat gezond is voor hun zelf...
 
hier is hij ook helemaal weg van pate op brood en ook het liefst zo donker mogelijk, als hij wit brood eet is het een hard broodje en dan alleen de korst het liefst alles zonder beleg
 
Hier ook alleen bruin brood. We kopen niet eens witbrood alleen één keer per zoveel maanden als een verwennerij voor mijn oudste. Niet ieder kind houdt zo van "ongezonde" dingen. Mijn oudste vond al heel jong zalm, spruitjes, brie, etc lekker. Terwijl ze geen slagroom ofzo of appelmoes eet. Lekker makkelijk toch.
 
Ik heb mijn dochter van (9 maanden nu) nog geen wit brood aangeboden.Ze eet het bruine brood goed en zolang ze dat doet vind ik het prima.
 
Terug
Bovenaan