Wit/gelig drabje?

<p>Hi! <br /><br />net ging ik naar de wc en toen ik wilde doortrekken keek ik even om om te kijken of ik niks geks zag in mijn urine. Toen zag in de wc een soort wit/gelig drabje liggen. Sorry voor dit super ranzige verhaal maar ik wilde even voelen of het niet mijn slijmprop was of iets. Ik ben namelijk pas 23+2. Het voelde niet slijmerig aan maar juist redelijk vloeibaar, meer als afscheiding. Alleen vond ik het redelijk veel. Overigens zat er ook niks van bloed bij ofzo. Ik heb denk ik redelijk wat druk gezet om goed uit te plassen omdat ik dacht dat ik een “nummer 2” moest (nogmaals sorry voor dit schaamteloze en onsmakelijke verhaal). <br />Zou het hieraan kunnen liggen of zijn er anderen die hier bekend mee zijn? </p>

Het kan idd afscheiding zijn.. Maar als je twijfelt of je zorgen maakt zou ik toch even de verloskundige bellen.. Het is wel heel vroeg idd als het om de slijmprop gaat.. Ik ben zelf mijn slijmprop verloren die was ook wit gelig van kleur.. Alleen ik ben 37 weken nu, bij twijfel altijd bellen hoor! Daar zijn ze voor:) succes

Ik heb tijdens de zwangerschap ook behoorlijk veel afscheiding. Ik voel het er soms uitlopen. En dus idd in de wc soms ook een 'kwakje" liggen. Als ik sex heb gehad is het meestal nog wat erger.
Ik denk dus dat je je nergens zorgen om hoeft te maken. Maar bellen met de vk kan natuurlijk altijd. 
Ik weet trouwens niet hoe groot jouw drabje was? Je slijmprop, als je hem in een keer zou verliezen, is best wel groot. En kleine handpalm vol (als ik het me goed herinner van de vorige zwangerschap) 

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb even foto's opgezocht van hoe een slijmprop er uit ziet en denk dat dat het niet was. Dat is echt, zoals de naam al een zegt, een verkleeft propje en dit was echt vloeibaar. 
WLN zoals jij het omschrijft een kwakje inderdaad. Ik voel mij verder ook niet anders dan anders en heb geen pijn of iets. Volgende week heb ik sowieso een afspraak bij de vk dus als er in de tussentijd niks veranderd bespreek ik het tegen die tijd met haar :)

Terug
Bovenaan