Wit puntje ondekt bij Lizzy

Vanavond is Lizzy bad geweest met haar grote zus Silvy..Silvy is dan zo trots !
Na het badje met Lizzy afdrogen en aankleden ging even voelen in haar mondje..ook omdat ze al paar weken moeilijk doet met haar flessen leegdrinken.spuitluiers en steeds verhoging heeft.
Vanmiddag dronk ze maar 80 cc op van 180 cc.
Groente en fruithap wilde ze de afgelopen dagen ook maar zelden.
Normaal slaapt ze ook lekker door..maar de afgelopen 2 nachten alleen maar huilen als ik er terug in bedje wou leggen..het is gewoon een raadsel waarom ze zo huilen.
Dus we dachten al dat er een tandje aan zat komen..en ja hoor bovenin een wit puntje echt heel leuk.
Alleen kunnen ze er zoveel last van hebben.
Hebben jullie dat ook weleens dat als jullie kleintje s'nachts komt en dan bij het terug leggen gaat huilen en dan echt niet wil slapen ?
Maar gelukkig slaapt ze meestal door hihi.
Morgen is Lizzy alweer 7 maanden !!!

Liefs

Mijn zoons was gister 7 maanden. En nu is hier het 1e tandje ook in zicht. Maar duurt wel lang voordat hij er echt door is. Gelukkig heeft mijn zoon er niet veel last van behalve al een week spuitluiers en sinds een paar dagen minder eten. Tandje is er nu bijna door geloof ik.
Hoeveelste tandje is het bij Lizzy?

Mijn zoon slaapt eigenlijk altijd goed door, als hij wel huilt is het alleen de speen erin doen en slaapt hij weer verder, dus ik heb geen ervaring...

Hey,

Het is Lizzy haar 1ste tandje.
Normaal slaapt ze ook lekker door..maar nu jammer genoeg erg last van dat tandje waardoor ze nu al 3 nachten bijna niet wou slapen.
Bij Lizzy is het ook altijd met een speentje erin en dan is het goed.
Onze oudste dochter slaapt niet altijd door..dan breekt het extra op als Lizzy ook niet wil slapen.
We zijn zo gewend dat Lizzy doorslaapt..hoop dat gauw die pijn in haar mondje minder word.
Heb jij ook meerdere kinderen vdh123?

Liefs

Liefs

Hier bij nog 1 een tandje in zicht. Het is nog niet veel maar volgens mij is hij ook al door. Het voelt heel scherp maar ik mag niet kijken want dan duwt hij zn kaken op elkaar:) Maar moet zeggen dat hij er nog geen last van heeft gehad. Hij is gewoon vrolijk en slaapt lekker door. Dus miss heb ik deze keer geluk gehad of het ergste moet nog komen. Hij is bijna 7 maanden dus vind het ook wel leuk dat de tanden gaan komen, hoef ik m niet meer tandloos mormeltje te noemen (beetje apart koosnaampje maar hij moet er altijd om lachen...)

hey..

hier ist af en toe drama idd.. spuitluiers, slecht slapen enz.. mja.. madam heeft dan ook al 4 tanden.. net als bij dr grote broer komen ze allemaal achter elkaar aan.. hij had voor zn eerste verjaardag op 1 kies na zn hele gebit al.. en k denk dat bij haar dat niet veel anders is..
goed dentinox smeren, en bedenken dat het weer overgaat.. dan overleef je t wel:p

liefs!

Terug
Bovenaan