Wit slijm, begin zwangerschap?

<p>Hooi dames. </p><p>Ik heb nu sinds gister bij het afvegen wit slijm op het wc papiertje. </p><p>Nu had ik dit tijdens mijn zwangerschap ook, en hebben we onveilig seks gehad 1 dag voor mijn eisprong.</p><p>Zou het een vroeg teken van een zwangerschap kunnen zijn? Dit is ook de 1e dag dat ik een wat opgeblazen gevoel heb en lichte krampjes.</p><p>Zou het dan toch echt zijn? </p>
 
Klopt maar die is begin feb pas. 
Bij mijn 1e kwam ik er pas bij 20 weken achter dat ik zwanger was dus hen geen idee hoe het begin is haha
 
Als je NOD begin februari is, is het meer logisch dat je nu rond je eisprong zit. Of heb je een hele lange cyclus? Wanneer denk je zelf dat je eisprong geweest is? 
 
Mijn cyclus weet ik niet precies. 
Ik ben nog maar 3x ongesteld geweest na mijn bevalling. Door de borstvoeding heeft het een tijdje geduurd voor het op gang is gekomen, maar wel erg onregelmatig. 
Vandaar ook mijn vraag een beetje. Ik heb gerekend vanaf de laatste ongesteldheid, ik heb geen idee hoelang deze cyclus is
 
Maar dan weet je toch ook niet dat je 1 dag voor je eisprong seks hebt gehad? En dus ook niet of je begin februari ongesteld moet worden.
Je eisprong gaat vaak gepaard met doorzichtig rekbaar slijm. 
Als je meer zicht wil op je cyclus, zou je kunnen gaan werken met ovulatietesten.
Of je hebt gewoon lekker regelmatig seks en wacht tot je cyclus weer regelmatiger is.
 
Terug
Bovenaan