Wit streepje Kruidvat 2v5

<p>help! </p><p>Ik test al een paar dagen met de Kruidvat 2v5 en de laatste 3 ochtenden krijg ik steeds netjes binnen de tijd een wit tweede streepje te zien. Het is zo zo zo licht dat ik het niet op de foto krijg.</p><p>vandaag ben ik 11/12 dpo en morgen is mijn NOD. </p><p>Ik had dit tweede streepje ook in november, maar toen kreeg ik hem maar 1 dag en werd hij de dagen erna donkerder. Alleen kreeg ik toen een paar dagen erna een miskraam. </p><p>Wie heeft hier ook ervaring mee en hoe is dat afgelopen? </p><p>X</p><p> </p>
 
Dit is nou precies de reden waarom je nog niet zo vroeg moet testen en je gewoon je menstruatie moet afwachten. 
 
Sommige mensen testen 10dpo positief en dat gaat goed. Anderen testen positief en raken dan toch het vruchtje kwijt zodra de menstruatie moet starten. 
 
Bedankt voor jullie antwoord maar dat was niet mijn vraag. 
Zwanger is zwanger of dat nou 10 dpo, 14 dpo of 48 dpo is.. als je met 10 dpo een positieve test hebt en je “menstruatie” start dan is dat een vroege miskraam en geen daadwerkelijke menstruatie.
Tuurlijk hoe priller zwanger, hoe groter de kans dat het misgaat maar dat wil niet zeggen dat je daarom niet vroeg mag testen. Ik ben nou eenmaal test verslaafd en ik neem het risico voor lief.
Dus mijn vraag: zijn er mensen zijn die ook de witte streepjes gezien hebben en hoe is dat afgelopen. Zijn het een soort voorgedrukte streepjes die gewoon niet bij elke test zichtbaar zijn ofzo? 
 
Toen ik deze test deed en de uitslag negatief was, was er geen enkele vorm van een zichtbaar streepje. En ja, ik heb het met duidelijk licht erop heel goed bekeken voor 5 minuten. Mocht er maar iets te zien zijn was het me opgevallen. 
 
[quote quote=10155313]
Dankjewel sinneskyn
ik hoop maar dat dit positief is en ik niet gewoon gek aan het worden ben haha
[/quote]
Van dit soort spannende dingen kan ik me voorstellen dat je een beetje gek wordt zelfs. Komt tijd komt raad, over een paar dagen heb je meer zekerheid. Ik duim voor je! 
 
Update voor mensen die in de toekomst dit topic lezen en dit ook meemaken:
Helaas gewoon ongesteld geworden. Na 5 soort van “positieve” testen. Ik denk dat er wel degelijk iets gezeten heeft. Maarja op naar ronde 7!
 
Terug
Bovenaan