wit vestje

A

Anoniem

Guest
meiden help..de winkel ligt vol zomerkleding en ik ben op zoek naar een wit vestje..liefst een beetje appart,gehaakt ofzo.
Dit namelijk voor Mila voor onze bruiloft over precies 3 weken.
ze heeft dan een heel lief wit jurkje aan,maar die heeft korte mouwtjes en zoek daar nu dus   nog een vestje op.
ben bij de hema geweest,prenatal,babyplanet,tuunte,ter stal,villa happ(daar komt het jurkje vandaan)...wie weet waar ik nog zou kunnen slagen..?
alvast bedankt..groetjes piewie

Misschien kun je het eens in een kinderkledingboetiek proberen. Ik weet dat ze van het merk Eliane et Luna altijd hele leuke vestjes hebben, maar ze zijn volgens mij niet goedkoop. Succes ermee!

NOg een tip: kijk eens op marktplaats. Daar wordt vaak merkkleding aangeboden (tweedehands). Misschien vind je daar wat. Een fijne trouwdag alvast.

Zeeman heeft leuke jongenskleertjes (babymaat tenminste), voor meiden volgens mij ook wel.
En ander zou ik idd marktplaats eens bekijken. Of zelf aan de slag (of een oma?), er is vast wel een leuk patroontje te vinden!
Succes en een fijne dag!

deze

of deze?

Hoi ik weet niet welke maat je kleine heeft, misschien kan je op deze sites iets vinden. Baby Barb heeft wel zoete dingetjes, maar wit is moeilijk.

nog een laatste:

Laatste

hmmm... laatste link werkt geloof ik niet... nog een keer proberen.

link naar wehkamp

en even zonder alles er achter, en dan zoeken op baby vestje Wehkamp

Ik hoop dat ze werken.

Succes Nanda

Hoi Piewie,

Spannend...de laatste voorbereidingen voor je bruiloft. Ik heb net gewinkeld op
www.olliewood.nl  daar is de hele zomercollectie in de aanbieding en hebben ze hele leuke dingen....

Succes met de zoektocht en een hele fijne trouwdag!

Groetjes,
Patty mv Nynke

Terug
Bovenaan