witte afscheiding, wat is dit??

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Op het forum lees ik soms dat sommigen af en toe witte afscheiding hebben. Ik had dat nooit, maar vandaag wel?? Weet iemand waar het van komt, wat het is en of het kwaad kan????

Bedankt en groetjes Wietske

Hoi Wietske,

Dat is je zogenaamde cervixslijm. Dit geeft aan dat je vruchtbare dagen eraan zitten te komen. Als het helder wordt en meer gelei-achtig, zodat je er 'draden' van kan maken ben je op je vruchtbaarst en  is je eisprong in de buurt.

Hopelijk heb je er wat aan.

Groetjes, Miriam

Hoi Miriam,

Bedankt voor je reaktie, misschien is dat het wel, maar dat is me eerder nooit opgevallen. Ook vermoed ik dat mijn eisprong maandag was, dus dan is het iets anders?
Het zal in ieder geval wel geen kwaad kunnen, ik heb verder nergens last van.

Groetjes Wietske

Hoi!

Ik had vanmiddag ineens een wit slijmpropje die tussen m'n vingers gewoon meerekte. Heel raar, want ik weet bijna zeker dat ik mijn eisprong afgelopen zondag heb gevoeld!! Ik hoor idd dat dit soort slijm een teken is van je eisprong, maar hoe zit dat dan als je je eisprong al hebt gehad??? Wie weet krijgen we nog antwoord.

Groetjes!

hallo
nou zo zit ik ook dat ik eigenlijk nooit mijn eisprong kan vinden heb er op gelet al 2 maanden eigelijk maar ik heb altijd wel slijm eigenlijk weet niet of dat normaal is of niet
ong 2 weken geleden had ik wl echt een prop om zo maar te zeggen denk dan dat dat mijn eisprong was maar zeker weten doe ik het niet.

groetjes denkertje

Terug
Bovenaan