witte afscheiding wat kan dat betekenen?

A

Anoniem

Guest
he meiden zo als de meeste weten ik ben niet zwanger( zie mijn andere topic), maar heb een andere vraag ik heb nu witte afscheiding in me onder broek, wat kan dat betekenen? meestal heb ik die voor me nod en voor me ei sprong, als ik het voor me nod heb dan heb ik last van me buik en dat heb ik nu niet, rara wat is het?

mm.. nou mischien toch zwanger??

niet bij iedereen slaat de test gelijk positief aan..

vriendin van mij was overtijd.. testje gedaan ..NEGATIEF.. 2 weken later weer negatief!!

toen werd ze ongi (rara hoe kan dat) die maand er op weer niet.. testje gedaan negatief..

bloedtest gedaan bij dokter.. HARSTIKKE POSITIEF

de waardes waren veel te hoog voor een beginnende zwanegrschap.. dus een echo laten maken, en ja hoor 13 weekjes.. en ze had zelf niks door.. ja wat last van haar borsten meer niet..

dus zeg nooit nooit

Hoi

Het gekke is dat ik dit ook had precies hetzelfde. Ook geen ongi klachten pijn in de buik. Maar had wel witte afscheiding en ik werd toch nog ongi. Hoe dan ook het blijft afwachten alleen een test geeft uitsluitsel. Succes en ik hoop toch zo dat je zwanger bent.

Groet Sharine

he meiden, ik hebn 4 testen gedaan waarvan 1 posi, heb bloed laten prikken vandaag uitslag hardstikke negatief, ben niet zwanger, dus, dat is het niet ? kweet het ook niet anders , maar witte afscheiding kan wezen dat je zwnger bent of ook als je ongi wordt?

he meid,

maak je nou niet gek met alles, ik wil absoluut niet bot tegen je doen maar ik kan het niet aanzien dat je jezelf zo onzeker maakt.

Elk lichaam is anders, de 1 krijgt wit slijm bij een zwangerschap en de ander krijgt slijm bij het onig worden.

Je hebt een bloed test gedaan, en die is negatief, en een bloedtest is heel erg betrouwbaar ze kunnen als het hcg hormoon in je bloed zit zelfs zien hoeveel het is.
Dus als de arts zegt dat het er niet inzit, zit het er echt niet in, tenzei jij die arts niet vertrouwd en je opnieuw wil laten prikken.

Urine-testen kunnen idd licht blijven of niets aangeven terwijl er wel een kleine bhoeveelheid hcg hormoon in je lijf zit..... maar de bloedtest geeft het in waardes aan, meid ik hoop dat je mijn reactie aankan, het is niet om je de grond in te trappen.

Liefs Randy

ik snap je zo bedoel ik het niet, alleen was mijn vraag waar die witte afscheiding betekent, ik snap je wat je bedoelt en moet gewoon reeel blijven, alleen is dat soms zo moeilijk, ik ben voor me zelf soms heel erg onzeker, al vanaf dat mijn eerste vriend me liet barsten voor zijn ouders, dus ja , ik snap wat je bedoelt en vang het niet op als kretiek maar meer op me plaats te zetten thnx,

xxxxxxxxxx

Ja meer iets om je te beschermen, dat je zelf bescherming hebt....

misschien dat je ongi niet komt door alle stress....ik ben benieuwd wat de dokter gaat zeggen.

Liefs Randy

ja kweet het ook niet ben benieuwd voel me niet zo happy in me lichaam af en toe misselijk nog pijnlijke borsten, hoofdpijn( geen ongi pijn) dus ja ik vind meer dag 61 van me cyclus, dat is toch niet normaal meer zo lang, of wel? xxxxxxxxx

Terug
Bovenaan