witte afscheiding

A

Anoniem

Guest
Sinds een paar dagen heb ik enorm veel witte afscheiding.

Mn eisprong heb ik al gehad, zit nu in mn laatste wacht dagen.
Normaal gesproken heb ik dit amper of niet en nu valt het echt enorm op (zwarte onderbroek hihi)

Wie heeft dit ook?

Hallo, ik ben nu een dag overtijd en ik had zondagavond ook veel afscheiding en een beetje ongigevoel. Ik liep ook steeds naar de wc want ik dacht dat mijn ongi er zijn zou, maar tot op heden nog niks te bekennen. Moet jij nog lang tot je NOD dan? Ik hoop dat het iets goeds betekend. Vanmorgen wel getest maar negatief helaas... verder nog niet ongigevoel of het idee dat mijn ongi eraan komt.

Liefs Yvonne

Ja! Ik heb dit ook gehad. Zit ook in mn wachtdagen, tot zaterdag, dat is mn NOD.
En heb afgelopen dagen witte afscheiding gehad. Had ook wel de indruk dat ik iets jeuk had, maar toch...Nu heb ik sinds vandaag rozige afscheiding (vanmorgen en net)

hoi mamaloe,
Ik heb dat eigenlijk altijd in de dagen voor mijn nod. Nu moet ik zeggen dat je bij zwart ondergoed er inderdaad niet omheen kunt  
succes,
              sterretje

Hey sterretje,

Normaal gesproken heb ik dit dus nooit .
Nog 2 nachtjes slapen en dan weet ik weer meer...

w8w8w8w8w8w8w8w8w8w8

Liefs Mamaloe

Hallo meiden, ik heb er vandaag weer meer last van hoor. Ik ben nu 2 of (3) dagen overtijd....en het is zeker steeds maar w8w8w8w8w8w8!!!!!!!! Als ik toch ongi moet worden waarom dan niet gewoon in mijn normale cyclus? Ik ben nu al 10 rondes verder met dezelfde cyclussen van  27 en de laatste ronde 28. Ik vind het spannend en hoop dat de wittige afscheiding iets betekend voor ons allemaal! Succes meiden!

Liefs Yvonne

Nou ik heb een testje in huis gehaald, maar ja, zoals ik ben, kan ik mezelf dan niet beheersen.

En de test was....

negatief

En wat nog meer irri is, is dat mn borsten nu ook nog ns PIJN gaan doen!!

Krijg toch een staart pfffffffffff #$(*%&*($(*@0;*@0;*&@#!!!!!!

Zit nix anders op dan afwachten tot vrijdag/zaterdag.

Terug
Bovenaan