witte afscheiding

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik hoor hier niet thuis. Maar ben heel erg benieuwd.
Ik heb namelijk sinds vandaag enorme witte afscheiding (ruikt niet) en heb 30 nov mijn nod. Zou di tiets met een eventuele zwangerschap te maken kunnen hebben. Ook heb ik sinds 2 dagen een beetje gezeur in mijn onder rug en zijn mijn borsten wat steviger.
Ik zou graag jullie verhalen willen horen.

liefs Sabrina

Hoi Sabrina,

Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en herken jouw tekenen wel.
Ik heb ook veel witte afscheiding. De eerste tijd na mijn eisprong had ik ook wat klachten in de rug en begonnen mijn borsten pijnlijker te worden.
De rugpijn is nu over, maar pijnlijke borsten heb ik nog steeds wel.
Verder gelukkig nog geen klachtjes.
Hopelijk test je over een week positief!

Liefs,
JWW

Ach lieverds het word alleen maar erger de afscheiding als je pech hebt, hoe verder je komt in de zwangerschap. (ikke nu 26wkn en 4dgn)

Zodra het gaat stinken, andere kleur word  of jeuken wel je vk of gy waarschuwen!!!!!

Evt. kan een klein maandverbandje helpen hoor!!!

sterkte!

ik ben nu 10 wk zwanger en heb inderdaad ook witte afscheiding. Gelukkig niet zo heel erg gevoelige borsten, maar wel steviger.
We lezen wel wat de testuitslag was (als je die gaat doen)

Ik denk dat je wel zwanger bent ja. Maar wat betreft de afscheiding kan je makkelijk wat aan doen.
Ten eerste goed wassen elke dag met speciale zeep van bv lactacyd
intiem douche kopen met vloeistof en deze ook elke dag gebruiken
zo min mogelijk maandverband of inlegkruisjes gebruiken (dit irriteerd meer dan ondergoed) verschoon je ondergoed wat vaker.

Gr Elmira.

Hoi Elmira,

Een intiemdouche gebruiken is gevaarlijk hoor bij zwangerschap!! Ik heb dit gelezen in het boek 'veilig zwanger worden' . Niet doen dus!

gr.Ing

Terug
Bovenaan