witte afscheiding

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Heb even een vraagje:
Ik ben as donderdag 5 wkn zwanger. Ik heb sinds 2 dgn ontzettend veel last van witte afscheiding. Wat is dit en is dit normaal?
Ik ren de hele dag door naar het toilet als er weer een klodder (sry) uitkomt. Ik word er een beetje onzeker van.

Herkent iemand dit?

Kruimel

Hoi kruimel. Ja hoor,dat hoort er allemaal bij.
Niet erg smakelijk hè maar het is voor een goed doel haha.
Ik had het de laatste maanden zo erg dat ik niet meer zonder inlegkruisje kon.
Als nog gefeliciteerd en geniet ervan!!!!
Groetjes Mikkie

HOi Kruimel,

Ik ben net 6 weken maar bij mij is het inderdaad vorige week ook begonnen. Niet zo erg als jij het omschrijft, maar ach... daar zijn we mensen voor he. Iedereen is anders. Het nadeel is dat je af en toe denkt dat je bent begonnen met vloeien hè?!

Groetjes, Nathalie

Ook heb dat gehad in de eerste weken van de zwangerschap. Nou is het sinds 2 weken minder geworden ( ben nu 18 weken).Het is iets onschuldigs. Wel raadt ik je aan om regelmatig als je deze gebruikt het inlegkruisje te verschonen ivm het risico op blaasontsteking.

Groetjes bg

Hoi Meid,

Ik ben nu 12 weken zwanger,en toen ik zo ver was had ik dat ook,niks ergs hoor.
Maak je maar geen zorgen,ik denk dat het misschien iets met de baarmoederwand heeft te maken.(alleen weet ik dat niet zeker)

Liefs Bernice(precies 12 weken zwanger)

Hoi Kruimel,

Wat je beschrijft is idd heel normaal. Het slijm in je baarmoeder wordt dikker en taaier als je zwanger bent en daardoor krijg je meer afscheiding.
Je moet het wel in de gaten houden (als het bijvoorbeeld groenig wordt, of vreemd gaat ruiken, ect.) want zwangere vrouwen hebben schijnbaar wel meer kans op schimmelinfectie (overigens heel goed te behandelen tijdens de zwangerschap).

liefs Sofie

Jahoor, ben bijna 21 weken en heb er vanaf het begin al last van.

Goed jezelf verzorgen, liefst een keer meer je broekje verwisselen dan maandverband gebruiken! Verder geen zorgen het hoort er allemaal bij!

X en veel plezier met je zwangerschap

Saskia (20.2 wk)

Ja, ik ken het wel, hoewel het bij mij persoonlijk vaak een kleurtje had (rose, oranje, bruin). Maar vloeien... zeker!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan