witte afscheiding??

hoi dames

ik heb een vraagje. ik ben nu 5 weken zwanger maar ik merk wel dat ik wat last heb van afscheiding, sorry niet zo;n frisse vraag
Dit had ik ook al voor de zwangerschap en dan wat erger voor mijn menstruatie. Maar ja nu let je overal op natuurlijk en dan heb ik ook nog de mk van de vorige keer in mijn hoofd.
Soms denk/voel ik iets en denk denk ik gelijk: zie je wel het is weer mis en dan ga ik na de wc en dan is het alleen lichte/ witte afscheiding. soms iets geel
Ik heb een paar dagen geleden met mijn man gevreeen en nu lijkt het wel dat het is meer is. herkennen jullie dit?
Ik weet dat ik hierin onzeker ben maar wil zo graag dat het goed zit

Liefs Danielle

Hoi Danielle,

Het is echt niet iets waar je je heel druk om hoeft te maken.
Ik ben 9 weken zwanger en heb er ook behoorlijk veel last van.
En net als jij ook voor mijn zwangerschap al.
Als je zwanger bent kun je er zelfs meer last van hebben als normaal.
Wit / geel is eigenlijk normaal dus maak je er niet te druk over.
Pas al het roze / rood kleurt kan er iets niet goed zijn.
Ik hoop dat je zo een beetje gerustgesteld ben.

groetjes Marleen

lieve lieve Inge en Marleen

Dank je wel voor jullie reacties, jullie hebben wij heel erg gerustgesteld.
Je haald je dan allerlei dingen in je hoofd omdat je zo graag wil dat het goed gaat.

Maar Marleen wel fijn om te weten dat ik niet de enigste ben. Is natuurlijk wel lastig maar ja als het zo blijf klaag ik niet. wanneer ben jij uitgerekend? Als alles klopt ben ik op 7 april uitgerekend. En ben ik nu 5 weken de spannenste weken moeten nog komen want de vorige keer ging het met 9 weken mis.
Maar ik voel me nu wel beter

Liefs Danielle

Hoi Danielle,

Ik ben 14 maart uitgerekend. Eigenlijk 11 maart, maar omdat mijn cyclus niet precies 28 dgn was, hebben ze er een paar bij opgeteld. Voor mij ook zeker heel spannend.
Vorige keer is het mis gegaan tussen de 11e en 12e week, dus zit nu ook de hele tijd: als het nog maar leeft.........
Als je een keer een miskraam hebt gehad heb je maar een grote wens:
HET NOOIT MEER MEEMAKEN EN "GEWOON" EEN GEZOND KIND KRIJGEN!
Ja toch?
Ik probeer toch een beetje de moed er in te houden, maar bij elk steekje of krampje wat ik nu voel staat m'n hart bijna stil!
Ik wens jou natuurlijk toe dat ook alles goed mag gaan!
We houden contact!

groetjes Marleen

Hoi meid

Had dit ook erg in mijn 2 zwangerschappen.Vooral als je lichamelijk intensief bezig ben zeg maar!!

Gewoon normaal dus, maak je maar geen zorgen meid!

liefs marjan

hoi,

Je hoeft je echt geen zorgen te maken. Elke zwangere vrouw heeft dit. Ik kan elk moment bevallen van mijn 2e kindje en ik heb het bij beide zwangerschappen erg gehad. Deze afscheiding heeft een hele belangrijke functie, nl. het extra beschermen van je baarmoeder voor bacterieen van buitenaf. Geen lactacyd gebruiken en geen inlegkruisjes. Je kunt wel eene keer extra je ondergoed verschonen. Ik verschoon nu ook standaard naast de ochtend en avond ook 's middags mijn ondergoed om me schoon te blijven voelen. Het is even niet anders maar dus niets om je zorgen over te maken!

groetjes F.

Terug
Bovenaan