Witte babykamer "Femke" van Leenbakker

Hoi hoi,

Wie heeft toevallig ook een maand of drie geleden een ledikantje gekocht bij de Leenbakker? Wij wilden vandaag alles in elkaar gaan zetten, zit er bij het ledikantje geen enkele schroef of ander bevestigingsmateriaal. Wel een tekening... dus dat was wel een tegenvaller. De commode staat wel in elkaar gelukkig.
Wij Leenbakker gebeld, zouden ze nog een setje nabestellen, GELUKKIG MAAR, ik zag de bui al hangen.... zat wel een jaar garantie op, maar dan nog.... Alleen vroeg ik me af of wij nu de enige waren met dit probleem.

Groetjes,

Peggy
25w6d
 
Hoi, ik heb een ander probleem met deze kamer, hij word hier niet meer gemaakt!!!!
ik heb mijn zinnen er al 10 weken lang op gezet  en nu ik hem op wou halen was ie weg
ik vond het zo'n mooi kamertje voor die prijs!!! hopelijk krijgen ze nu wel weer iets wat er op lijkt.

maar idd leentje leverd wel vaker artikelen die je zelf in elkaar moet zetten met schroeven die er niet bij zitten. wij hebben al vaker zelf schroeven in meubels gezet.
succes met alles he!!
een droevige susu(17w en 6d)
 
Hoi Hoi

Wij hebben ook die babykamer gekocht. Hij zit wel nog helemaal in de doos. Dus of de schroeven erbij zitten????
Wij hebben hem al vrij snel in het begin gekocht. Hij was toen ook nog eens in de aanbieding. En we hadden zoiets van, mocht deze zwangerschap niet goed gaan, voor een eventuele volgende vinden we dit kamertje toch nog steeds leuk.

Maar ik heb toen wel gevraagd, omdat ik toen nog geen echo had gehad of ik eventueel tegen die tijd nog wel een tweede ledikant kon krijgen. |Ja hoor geen probleem want die serie bleef in de coletie omdat hij zogoed liep. En we zijn toevallig van de week bij Leenbakker geweest, en daar hadden ze hem nog gewoon. Ook heeft het kamertje als ik me niet vergis een 6 weken geleden of zo weer in het blaadje(dus in de aanbieding) gestaan.
Ik weet natuurlijk niet waar hij niet meer geleverd wordt, maar hier in Limburg dus nog steeds wel. Misschien es bellen in de omgeving of ie daar nog te krijgen is, als je hem zo graag wilt hebben.

Suc6 ermee!!!
Groetjes Doortje 18 weken, 1 dag
 
Wij hebben die kamer toen in mei gekocht, was toen ook in de aanbieding.
Nou dan ben ik toch wel benieuwd of die schroeven er bij jullie wel bij zitten. Volgens mijn man was er zelfs nog niet eens plek in de doos voor deze schroeven.
Ik hoor het wel.

Gr. Peggy
 
Terug
Bovenaan