Hai.
Zeker lekker samen op vakantie gaan!!
Mijn ouders gingen vroeger elk jaar 2 á 3 keer op vakantie , 1 keer met ons en 1 á 2 keer gingen zij dan samen. ze gingen 1''a 3 weken weg was verschillend.
Ik sliep ( vanaf mijn dat ik 6 mnd oud was) dan de ene keer bij de ene opa en oma en de andere keer bij de andere opa en oma. ik heb een geweldige tijd gehad bij mijn opa/oma's ik heb er nog steeds leuke herinnieringen aan van die tijd. helaas leven zij nu niet meer, maar de herinneringen blijven, ze zijn veel waard geweest.we hebben daardoor misschien ook een leuke band met ze gekregen!
Als ik er was dan gingen we leuke dingen doen, zwemmen, kinderboederij, fietsen, knutselen, eendjes voeren, knuffelen, stoeien, hutje bouwen in huis of in de tuin, voetballen, met de poppen spelen. filmkijen, ijsje eten, pannekoeken bakken,dierentuin toe etcetc.Opa en oma deden gezellig met je mee. en ik moet zeggen ik heb er nog nooit iets van over gehouden ofzo. ik heb er alleen een leuke herinnering aan mijn opa's en oma's over gehouden !
Mijn ouders sturen dan wel een kaartje naar mij toe op het adres van opa en oma en z ebelde wel een keertje, ik zat vol verhalen wat we hadden gedaan. ookal miste mijn ouders mij /ons natuurlijk wel ( wat ik later gehoord had) ze zeiden het nooit tegen ons, anders kan je natuurlijk heimwee aanpraten en ze wisten dat wij ons super vermaakte en in goede handen waren!
Ik zou het dus gewoon doen, lekker samen genieten, des te meer geniet je daarna weer als gezinnetje en kan je d ehele wereld weer aan! en de kleintjes krijgen een leuke band met hun opa /oma en leuke herinneringen voor later.
Tuurlijk snap ik je gedachtens en gevoelens!
Succes.