Witte darmen 20wekenecho

<p>Hallo, eergisteren hebben wij de 20 weken echo laten doen. Daaruit bleek dat de baby witte darmpjes en een darmlis heeft. Bloedtest en vruchtwaterpunctie laten doen. Nu twee weken afwachten.</p><p>heeft iemand ervaring met witte darmen tijdens de 20wekenecho of misschien mensen die ervaring hebben met Cystic fibrose (hier maken we ons het meest zorgen om)</p><p>alvast bedankt voor jullie reacties!</p>

Hi,
Bij de 20 weken echo van onze baby was dit ook te zien. We hebben een aantal aanvullende onderzoeken laten doen (vruchtwater punctie, onderzoek naar virussen en onderzoek naar erfelijke ziektes bij mij en partner), uiteindelijk bleek er niks aan de hand ?
Ons is verteld dat in 80 % van de gevallen waarbij deze witte darmpjes wordt geconstateerd er uiteindelijk niks aan de hand is.
Heel veel sterkte in deze spannende tijd! Ik hoop dat jullie uiteindelijk ook goed nieuws krijgen!

Bedankt voor jullie reacties. We hebben gisteren de eerste uitslagen gehad en het is geen chromosoomafwijking. Nu nog wachten op de andere uitslagen.

Hoe is het afgelopen met jullie uitslag?
Wij hebben afgelopen maandag ook de uitslag echodense darmpjes gekregen en hebben meteen allerlei acties ondernomen zodat ze het kunnen onderzoeken.
Volgende week vrijdag de uitslag... 

Ik heb het meegemaakt bij kindje van mijn broer. Hadden ook wit darmpje ontdekt bij 20-weken echo, daarna inderdaad uitgebreidere echo en bloedtesten op taaislijmziekte gedaan Welke gelukkig goed waren, nog een paar keer extra controle gehad maar inmiddels hebben ze een gezonde dochter van ruim 4 maanden!
jullie succes met de verdere onderzoeken en zwangerschap!

Terug
Bovenaan