witte darmen

ik had een week geleden mijn 20 weken echo
en nu schijnt me kindje aan de kleine kant te zijn
en ook nog witten darmen te hebben

heeft iemand hier ervaring mee
ze zij dat ik me geen zorgen moet maken
moet over 4 weken terug om te kijken of de groei
niet veder naar achter loopt
maak me nu best wel zorgen :-(

Geen ervaring mee, maar ze zal wel niet voor niets zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken. Hoewel ik snap dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Veel sterkte met het afwachten en hopelijk is alles goed.

Liefs Wendy

Witte darmen? Nog nooit van gehoord. Is aan je uitgelegd wat dat inhoud? Probeer idd advies van vk op te volgen, zij heeft er verstand van. Meer dan afwachten kun je niet doen... Sterkte ermee en ik duim dat het gewoon goed komt!
Xx

Heb ook nog nooit gehoord van witte darmen ?

Hoeveel ligt het kindje achter op groei ? Hebben ze dat gezegd ?

Hier zeiden ze ook dat ons kindje een klein hoofd heeft....maar dat ik me daar verder niet druk om moest maken....

Fijn dat ze het wel in de gaten houden....sterkte met wachten, niet te veel stressen dat kan de groei ook stagneren.

bij ons kindje waren de bovenbeentjes te kort,
gelukkig bleek dit bij een 2e echo niet zo te zijn.
ennuh ....geeen zorgen maken...lekker makkelijk gezegd, het is wel je kindje waar het over gaat.
Heel veel sterkte
ps wat jammer dat je pas over 4 weken terug mag komen (wij konden gelukkig na 1 week al terecht in het WKZ in Utrecht)
Fleur

ik vond het idd ook makkelijk gezegd die darmen
het kan komen door dat het kindje klein is ja hoe klein dat zij ze niet echt ook al raar , het kan ook nog gewoon weg gaan zij ze maar het kan ook taaislijm ziekte zijn of down
kort om zeker wel iets voor zorgen lijkt mij

mijn man en ik moeten nu bloed prikken of we drager zijn van die ziekte ,als dit niet zo is dan
kan het kindje het ook niet hebben zij ze .

Bij ons was op de 20 weken ook te zien dat ons kindje witte darmen heeft. Bij de 20 weken echo in het ziekenhuis bleek er ook nog een wit vlekje in het hartje te zien. Hebben daar te horen gekregen dat er een verhoogde kans is op Down syndroom. Dit blijkt achteraf gezien op 5% te liggen. Dit weten we na een gesprek met een geneticus

Ook wij hebben verschillende bloedonderzoeken gehad om taaislijmziekte en een virus in mijn bloed uit te sluiten. Dit was beide niet het geval gelukkig. We hebben over 3 weken opnieuw een echo in het ziekenhuis om te kijken of er nog iets gewijzigd is.

Jeetje wat een onzekerheid zeg...in plaats van dat ze nou had gezegd, zoveel dagen of zoveel weken achter op groei...maar taaislijmziekte of down is nogal wat...dat zou ook niet meer uit mijn gedachten gaan, en nog vreemder dat ze wel deze dingen vermoedt en dan zegt maak je geen zorgen....

Terug
Bovenaan