Witte klonterige afscheiding??

<p style="text-align: right;">Hoi iedereen, ik zal geen foto toevoegen voor de smakelijkheid maar ik kom net van de gynaecoloog voor een endoscopie ivm zwangerschapswens en ik had daarnet enorme witte klonterige afscheiding? Wat brokkelig zeg maar.. Het jeukt niet stinkt niet..is heel helder wit. Zou dit van de 'gel' van de condoom van de endoscopie kunnen zijn heeft iemand daar ervaring mee? Zit op dag 4 na mijn eisprong. </p>
 
Klinkt inderdaad als de gel die in het ziekenhuis gebruikt wordt. Vaak gebruiken ze een goede, grote klodder ?
 
Ik weet het niet, maar ik had in juli/augustus ook ergens een inwendige echo en dacht ook eerst dat het brokkelige alleen maar van de echo kwam, maar het ging binnen een dag later toch jeuken en ging niet weg, dus toch maar een middeltje tegen vaginale schimmelinfectie gehaald. Daarvoor nooit last van gehad. Ik zou gewoon even kijken hoe het zich ontwikkeld, hopelijk is het gewoon die gel, maar als het brokkelig blijft toch maar even kijken hoe je het moet behandelen. ;)
 
Terug
Bovenaan