Witte melkachtige afscheiding en temp. is/blijft hoog

Mijn temp is al 3 dagen 36,5 graden. Normaal ligt het rond de 36,1. Dus ik hoop dat ie hoog blijft en dat het dus mijn ei is geweest! Dan zou ik mijn ei met Pasen hebben gehad, hoop maar dat de paashaas hem mooi versierd! Haha!!

Vanmorgen had ik ineens een hele klodder witte melkachtige afscheiding. Wat zou dat kunnen zijn? Oja, heb ook nog steeds last van pijnlijke tepels en een beetje buikpijn.

Ik hoop dat mijn temp mooi hoog blijft! Zou echt de eerste keer zijn dat mijn cyclus normaal verloopt en kort is! Heel fijn! Mijn NOD is nu  23 april. Wie nog meer?

Liefs Imme

oja, gister overdag was mijn temp ineens 37,8!! echt bizar hoog voor mij! voel me ook warmer dan normaal...

hehallo ik zou niet weten hoe of wat heb nog niet mee gemaakt, maar wanneer is je nod, of ben je overtijd, als je nod nog moet komen zou ik ff afw8 tot je nod en dan ff testen als je overtijd bent zal ik als ik jou was even een testje kopen, want pijnlijke borsten en misselijk en verhoging zijn tekens van zwanger, ik hoop het wel voor je meis, veel s6 verders en we horen van je hoe het is afgelopen

greetz suzette

jeetje wat vervelend! had ik de vorige ronde ook! Ruim 9 weken! Dan baal je echt als een stekker. Ik slik sind een maand teunisbloem, eenhoornwortel en monnikspeper. Heeft denk ik bij mij geholpen. Heb ongeveer 10 dagen na mijn menstr. mijn ei gehad. Dus de moeite waard  om ook eens te proberen? Tis wel prijzig, dat moet ik erbij zeggen hoor!

Liefs Imme xx

Hoi Imme!!!!

Ik herken veel uit jou verhaaltje! Echt heel veel afscheiding heb ik niet, maar wel gevoelige tepels (valt mij op, heb ik normaal weinig last van) en een wat hogere temperatuur. Nu probeer ik daar wel wat nuchter in te zijn, want ik temp. pas een paar dagen en mijn NOD is maandag a.s. Ik had eergisteren, midden op de dag, een temperatuur van 38.2, ik schrok er van, ik voelde me verder  prima, had het ook niet warm ofzo  (maarja midden op de dag geld niet mee he...). Eigenlijk moet je iedere ochtend temperaturen, op het zelfde tijdstip. Nu was er laatst iemand die zei dat een temp van 37.0 een echte zwangerschaps temperatuur is. Nu heb ik gistermorgen en vanmorgen ook weer getempt, en zat ik op alle twee de dagen op: 37.2 Tjah, het  kan natuurlijk van alles zijn... ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik me daar niet te veel aan vast klamp... volgensmij heb ik altijd een wat hogere temperatuur... en anders  zou  ik gewoon heel veel geluk hebben, binnen  een maand zwanger raken!  Maar die tepels blijven gevoelig, dat vind ik wel vreemd, maar misschien komt dat ook wel omdat ik het maandag als het goed is moet worden! Ik kan niet wachten trouwens...!

Groetjes José

Terug
Bovenaan