Witte melkachtige afscheiding??????

Hai allemaal,

Ik zit momenteel op dag 35, vanmorgen negatief getest en ik snap er helemaal iets meer van.....
Ik heb de laatste dagen erg veel last van veel afscheiding, het stikt niet maar het is wat dikker en wit.....

Weet iemand wat dit zou kunnen betekenen??? Misschien heeft iemand dit ook (gehad)

Liefs, Esther

hoi,

zo te zien heb jij een onrelmatige cyclus of je bent net gestopt met de pil, anders was je ongie er miss al wel.

als je onregelmatig ongie bent, kan je geen peil trekken uit je cyclus. Dus kan die afscheiding van jou ook een naderende ei sprong zijn.

Ook als je nog maar net met de pil bent gestopt loopt je cyclus miss. anders als je gewend bent. en moet je lichaam dus nog ontdekken hoe het op eigen houtje moet werken.

miss zit ik er helemaal naast, maar kan hellaas niet opmaken uit je verhaal hoelang je bezig bent enzo.

als je die afscheiding blijft houden of hij veranderd van kleur of geur. ff in de gaten houden i.v.m vaginale infectie en dan moet je naar je HA

succes ermee.

xxx Bambi

Hey Esther,

Ik heb het zelfde! Volgens mij had ik dat vorige maand ook na mijn ei maar dat weer ik niet meer zeker. Maar ik heb nu ook erg veel witte melkachtige afscheiding. Soms voel ik het er gewoon uitlopen!!
Ik hoop maar dat het een goed teken is! Maar zoals zoveel van die kwaaltjes kan het 2 kanten opgaan. Ik heb ook steekjes in mijn onderbuik   heb jij dat ook?

Grrr Iris

@Bambi; Bedankt voor je reactie! Dit is mijn 3e ronde... Ik heb 2 cycli gehad van 31 en 34 dgn, dus als ik mijn langste cyclus aanhoudt dan was gister mijn NOD... Denk nje dat mijn lichaam nog steeds aan het ontpillen is???

@Iris: Jaaaaaa, ik heb ook steekjes onder in mijn buik, bij mijn eierstok rechts, raar he??? En inderdaad ik voel het er soms gewoon uitlopen, dan zeg ik weer tegen mijn vriend: Ik lek, dus ff checke, hahahahaha
Wanneer is jou NOD ook alweer?? heb je verder nog kwaaltjes?? ik helemaal niet!

xxxx Es

Hoi Esther,

Mijn NOD is als ik van mijn kortste cyclus uitga de 28ste en anders een week later ofzo.
Ik heb ook steekjes in mijn linker eierstok. Maar zaterdag had ik ook een raar gevoel rond mijn baarmoeder. Soms denk ik gewoon dat het normaal is en dat het gewoon bij de cyclus hoort en dat ik dat gewoon niet weet omdat ik zo lang aan de pil ben geweest. Vroeger lette je daar niet zo op natuurlijk. Of in elk geval kan ik het mij niet herinneren.

Verder heb ik ook nergens last van, vorige maanden had ik nog wel zere tepels maar dat kan ook nog van het ontpillen komen. Ik ben in mei gestopt met de pil.

Grrr Iris

Hey Iris, bij mij alles hetzelfde!!!!
Ik ben ook in mei gestopt met de pil.....
de laatste keer dat ik ongi werd was op 16 juli en jij???
Ik had hiervoor een cyclus van 34 dgn en daarvoor van 31 dgn, daarom vind ik het zo raar dat ik nu al op 36 dgn zit, of mijn cyclus moet steeds langer worden!!!!
Nu verkrampte baarmoeder, maar geen !!!!!

Liefs, Es

Morgen Esther,

Ja dat is erg vervelend dat je cyclussen zo lang worden! Daar heb ik dan gelukkig(nog) geen last van. Ik heb cyclussen gehad van 25-28-23. Dat is natuurlijk wel fijn van die korte, meer rondes meer kansen. Ik heb nog steeds veel witte afscheiding...ook met witte korreltjes. En jij?

Grrr Iris

Hey,

nee geen witte korreltjes en het ruikt ook niet vreemd ofzo.... Het is gewoon helder/wit en erg vloeibaar......
Ik snap er niets meer van hoor... Welke dag zit jij nu??

xxx Es

Terug
Bovenaan