Witte puntjes

Hallo Allemaal,

Na bijna een half jaaqr thuis geen internet te hebben gehad kan ik eindelijk thuis weer internetten. Hoef ik me ook niet langer schuldig te voelen dat ik altijd in werktijd op het forum zit. Maar ja het is ook wel moeilijk om niet te kijken terwijl ik de hele dag online ben.

Nu een vraag die witte puntjes op de tepels zitten die er nou niet als je niet zwanger bent?? Ja ik vind het allemaal zo spannend worden. Gisteren lag ik in bad en heb ik mijn tepels even bestudeert en er zaten wel witte puntjes, maar ik dacht direct zitten die er normaal niet dan???
Vooral degene die niet net ongi zijn of zeker weten niet zwanger te zijn willen jullie ook even goed kijken bij jullie zelf. Wat een trieste vraag maar ja....ben gewoon even een onzeker muts.

Alvast bedankt!

Hi Biate,

Lekker dat je weer online kunt zijn.
Ik heb ook altijd wel wat witte bobbeltjes rondom mijn tepels. Het enige wat ik altijd merk als ik zwanger ben is dat mijn aders iets verkleuren (eentje dan) Hou jezelf niet te lang in spanning en koop gewoon een test...(ben nu ook wel erg nieuwsgierig of het zo is)

Duim duim duim duim duim

Corina

o jij bent al net zo erg als ik.
ik verwacht ook ieder moment red devils, maar heb net als jij witte puntjes, dus helaas daar kunnen we elkaar niet mee helpen. we zijn met z'n vieren 4 feb een van de drie zou best wel kunnen we wachten maar af denk ik.
groetjes joyce

Ik probeer daar ook op te letten, kan me niet meer herinneren hoe het was toen ik zwanger was. Ze zitten er in ieder geval wel.

Ik blijf voor je duimen!!

Liefs Po

Bedankt voor de reacties ik heb inmiddels 2 testen gekocht. Hebben jullie ervaring met testen voor jullie nod. Ik wacht altijd braaf tot mijn nod maar waarom zou ik er nu al niet een aan wagen???

Terug
Bovenaan