Witte stip op de echo te zien, maar wat het is?

<p>Vandaag de 1e echo gehad. Super mooi om te het hartje te horen en te zien kloppen. Ik loop op schema en ben 6.5 week zwanger. Alles zag er goed uit. </p><p>Alleen is er iets wits  te zien in mijn baarmoeder. Het zit los van de baby, maar de gynaecoloog kon niet zeggen wat het was. Over 2 weken krijg ik nogmaals een echo om te kijken of het dan weg is, kleiner of groter is. </p><p>Nu zit er aan mijn blijheid toch ook wel een beetje een zwart randje. Ik ga nu echt denken, wat als het iets ergs is. Verschrikkelijk.</p><p>En nu 2 weken wachten op de volgende echo. En proberen om er van te genieten.  </p><p>Meer mensen hier last van gehad?</p>

Ik ben heel benieuwd hoe je echo eruit ziet.
Zou je hem willen uploaden? Ik heb wel een wit extra bolletje bij 1 gehad dat was de dooier van de embryo die moest later nog eraf 'vallen' is inmiddels ook gebeurd !

[quote quote=10169544]Was het niet het dooierzakje?[/quote]
Ik denk dat een gynaecoloog wel weet hoe een dooierzak eruit ziet. 
Als de gynaecoloog niet weet wat het is dan zal niemand hier op het forum het wel weten. Al zou er iemand zijn met ook zoiets dan nog kan het bij jou totaal iets anders zijn. Gaven hun je het idee dat je je zorgen moet maken? Want zo niet dan zou ik het ook proberen los te laten. In deze fase van je zwangerschap is het altijd afwachten of het goed gaat en daar kan niks aan gedaan worden. Het heeft dus geen zin om je druk te maken en stress is ook zeker niet goed voor het vruchtje. Ik zou zeggen hoe moeilijk het ook is(en ik weet hoe moeilijk t is) vooral niet op internet dingen gaan opzoeken en proberen vertrouwen te hebben in je lichaam. Je vruchtje heeft jou vertrouwen en rust nodig. 

Terug
Bovenaan