witte streep sensitest zwangerschapstest

Hoi allemaal

Wij zijn al meer dan een jaar bezig voor ons eerste kindje. Nu zitten we aan de clomid. Ik heb maandag mijn NOD maar kon niet wachten met testen. Ik heb zwangerschapstesten van sensitest en die heb ik al vaker gebruikt (was toen niets te zien). Nu was er na 7 minuten een witte streep te zien. Heeft iemand ervaring met deze testen?????? Ik weet dat een lichte streep een streep is maar deze is wit ipv rose.......
Ik weet het niet meer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes Flora

hallo

ik heb ook tevroeg getest met de sensitest en heb er ook een heleboel gedaan waar ik niks op zag maar mijn streepje was de laatste keer toch echt rose.

wie weet is de test fout en ben je toch zwanger maar de streep hoort volgensmij echt rose te zijn. Volgensmij staat er ook een tel nr bij de beschrijving misschien dat je daar nog heen kan bellen en kijken wat zei er van zeggen.

ik hoop dat je zwanger bent !

Veel liefs Marije

Hoi!
Ik heb hetzelfde een keer gehad met een test van de kruidvat, ik was toen helaas niet zwanger.   Hopelijk geldt dit niet voor jou!!
er zit niets anders op dan  even een paar daagjes te wachten en dan nogmaals testen, of met een ander merk testen..
sterkte met wachten en ik hoop op een positieve test voor je!!
groetjes saskia, ook ruim een jaar bezig

Hoi flora26,

Zelf heb twee dagen geleden ook een zwangerschaps test gedaan van sensites

En bij mij komt het controle streepje duidelijk in beeld en het 2e streepje bijna niet.
2e test erbij gepakt en gekeken of je het streepje echt niet kan zien als hij nog niieuw is en je ziet niets.maar de test die ik wel heb gedaan 2e streepje zo licht.
Mijn tip aan jou is: doe drie dagen na dat je getest heb nog een test dat staat ook in de beschrijving van sensites.
Zelf ga ik morgen weer test.
Ben ook al een jaar bezig en woensdag onze eerste afspraak bij de gynocoloog spannend wie o wie heeft er nog tips?
Heel veel succes.
Judith

Hai meiden,

Ik heb bij de sensitest-testen ook een heel licht streepje gehad en ik was toen wel degelijk zwanger, was gewoon nog niet genoeg HCG aanwezig in mijn lichaam...
Dus, ik zou zeggen streep = streep, dus zwanger!!! Gefeliciteerd!

xx liefs Es

Hoi hoi,

Wil de pret niet drukken maar het kan ook nog een fabrieksstreepje zijn die onstaat..........ik zou er nog geen conclusies uit durven trekken en gewoon over een paar dagen opnieuw testen!

succes,

Rimke

Terug
Bovenaan