witte vlekken op men onderbenen

Hey allemaal,

Eigenlijk heb ik dit al een tijdje maar ben eigenlijk altijd al aan de gyn vergeten te vragen wat dit kan zijn...
Heb dus vanaf men knieen tot aan men enkels witte vlekken op men benen,verschillende groten en zo en ben van men eigen niet zo een heel witteke dus nu valt dit wel op,weet niet of het kwaad kan maar moest iemand het weten zou ik graag wat info hierover weten...
Heb er totaal geen last van maar ben toch een benieuwd wat dit zou kunnen zijn..
Liefs orchideke

31w 5 d

geen idee meid...
ik heb het ook. Had het niet eens in verband gebracht met de zwangerschap maar zou best kunnen dat het daarmee te maken heeft. Ben benieuwd of er nog meer zijn???
Gr.
KC

Ja lijkt eigenlijk wel een beetje op pigmentvlekken...
Maar soms is het weer meer als anders...
Kweet niet hoe ze het in nederland zeggen maar soms als je bv een rokje aandoet en het is heel koud dan kan je dat ook hebben op je bovenbenen en zeggen wij hier...bloemekes op de benen... :)
Is echt wel raar he :)
Liefs orchideke

hoi beetje raar is het wel, ik ken inderdaad wel dat van in de winter van die kou vlekken,

maar als het geen pigmentvlekken zijn wat dan wel hee!!
maar als je er geen last van hebt zou ik me geen zorgen maken en later bij je controle ff navragen wat het kan zijn.

liefs linda

Terug
Bovenaan