Witte vlekken op tepels

Pindy

New member
Ik wil me hier ook graag melden  NOD is 21 februari, moeder van 1 dochter (1,5 jaar) en pas vanaf januari begonnen. Vorige zwangerschap was niet gepland (tussen wisseling spiraal en de pil) dus ik heb totaal geen ervaring met ‘het zwanger worden’ en ik begeef me nu ineens in een wereld vol ‘nieuwe ervaringen’. Ik moet mijn lichaam opnieuw leren kennen en zit vol vragen.

Weet niet of ik zwangerschap signalen of menstruatie voortekenen al kan herkennen, heb het gevoel dat ik vaker naar de wc moet, maarja..nu let ik er ook ineens op.  Verder geen krampen, niet misselijk, geen rare steekjes of wat dan ook. Het enige wat me doet verbazen is dat ik op mijn tepels (dus niet tepelhof) witte vlekken heb (beide tepels) het lijkt erop dat het mijn melkklieren zijn, heb verder geen pijnlijke borsten of gezwollen borsten (ben na zwangerschap veel afgevallen dus vind het sowieso lastig om te zien of ze voller worden).

Is het normaal dat je tepel witte ‘clusters’ vertoont? Heb dit vorige maand niet opgemerkt, maar heb er ook niet eerder op gelet.

Groetjes,

P
 
Inmiddels is dit bericht al drie maanden oud, ikzelf heb ook sinds kort die witte vlekken/bultjes op mijn tepels.

Ik ben nog nooit zwanger geweest en heb voor het eerst "knopjes" als tepels en dus ook witte bultjes. Zou ik zwanger zijn of is het van het ontpillen? (9mei gestopt met de pil)
 
Hallo,

ik ben gestopt met de prikpil en ook sinds afgelopen dagen witte plekken op tepels... ook vel naar de wc. Dacht dat ik uwi had, maar bleek via onderzoek van niet.... dochter van 1 nu aanwezig, maar toen onbewust zwanger..... wat zijn die vlekken? Heeft dit er iets mee te maken?
 
Ik heb het ook, samen met blauwe aders en vollere borsten.

bijna elke website zegt dat dit voortekenen van een zwangerschap kunnen zijn maar andere websites zeggen weer dat het bij menstruatie hoort, dus ik durf echt niet te zeggen of alleen witte vlekjes/puntjes betekent dat je zwanger bent.
 
Terug
Bovenaan