witte vlokjes

A

Anoniem

Guest
he meiden,

Ik heb al een paar dagen het gevoel alsof er iets uit me loopt.Maar vandaag is het echt erg vervelend,er komt nix uit maar het voelt wel zo..dus ga zo 60 keer per uur naar de wc.Nu heb ik net een inimini beetje geplast maar zag wel dat er witte vlokjes in dreven?!mn urine was wel lichtgeel en niet doorzichtig..wat denken jullie ervan?

liefs kimberley.

Vervelend zeg!! Maar het klinkt een beetje als blaasontsteking, misschien een idee je urine te laten testen door je huisarts.

hoiii
 ik zou ff de huisarts bellen want dit klinkt als een schimmelinfectie!! en als dat erger word word je helemaal gek van de jeuk..
ik had t voor mijn zw.schap en werd echt gek ...[candida ff google]en als je de dokter ff belt   en verteld   wat je hebt vlokjes etc...
dan zal je wel ff mogen komen en dan weet je t zo..
je  krijgt als het zo is een zalfje voor inwendig en uitwendig..
maar die vlokjes had ik ook en dat werd meer dik wit [yoghert achtig]en na een paar dagen kwam de jeuk...oooh ik werd gek!! je kan geen 2 min. meer zitten zonder te krabben...........
dus ik zou ff de dokter bellen voor de zekerheid meid!!
heel veel succes
x lilian

Hoi!
Schimmelinfectie is een heel vervelend zwangerschapskwaaltje, maar gelukkig ook goed/snel te verhelpen! Bij m'n vorige zwangerschap was t om de haverklap weer raak. Nu   (week 35) klop klop gelukkig nix...   Tips van m'n gyn. niet in natte badkleding rond blijven lopen. Zo luchtig mogelijk kleden, katoen. Vaker op een dag verschonen als t nodig/ warm is en geen inlegkruisjes!
groetjes!

Terug
Bovenaan