wittig weefsel miskraam

Hoi,

ik heb zelf vorig jaar in september een miskraam gehad. En toen het eruit kwam was het rood weefsel met daarin een soort wit garnaaltje.

Bij mij was het met 8 weken gestopt met groeien en daar kwamen we met de echo met 9 weken achter.

Het hangt een beetje van je stadium van je "zwangerschap" af denk ik van hoe het eruit ziet wanneer het je lichaam verlaat.

Veel sterkte met het herstel.

Wat vervelend voor je!
Zelf heb ik 2x een miskraam gehad. De eerste keer heb ik niet willen kijken. Maar de laatste keer dacht ik het vruchtzakje gezien te hebben. Het was een rozig bolletje met een soort sliertje eraan. Ik had toen al 3 dagen gebloed.
Alleen bleek de volgende dag bij een echo dat er nog een vruchtzakje in mijn baarmoeder zat. Ik heb er toen voor gekozen om met pillen de miskraam verder door te zetten.
Ik vraag me nog steeds af wast dat roze dingetje dan geweest is.

Gaat het verder een beetje met je? Wel heftig om mee te maken hè.

Sterkte, Jenny

Hoi Jenny,

Ik heb de miskraam ook dmv pillen (Cytotec) gehad omdat het niet vanzelf op gang kwam. Bij 11 wkn had ik een termijnecho en toen zagen ze een vruchtje van ong 6 wkn gestopt was met groeien.
Ik heb nog 2 wkn gewacht of het vanzelf kwam maar helaas. Maar met Cytotec is het ook vrij goed gegaan, ook al lees je daar ook best nare verhalen over.
Is bij jou de vruchtzak op die manier nog losgekomen?
Het gaat nu goed met me maar het is best heftig inderdaad!! en hoe is het met jou verder?

groetjes Matz

Terug
Bovenaan