Witverlies??


Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje:
Ik ben nu in mijn 2e ronde bezig en mijn 1e cyclus was mooi(na het stoppen met de pil) precies 28 dagen!
Nu heb ik afgelopen week, op 3 mei, volgens de vruchtbaarheidstest mijn eisprong gehad. We hebben tijdens deze periode goed ons best gedaan.
Ik heb ook mijn "slijm"goed in de gaten gehouden en dat zag er ook allemaal goed uit. Niet zo veel dan de 1e cyclus maar goed. Nu heb ik sinds gisteren enorm last van witverlies( en sorry voor de details maar hetzelde als tijdens de vruchtbare periode).
Kan iemand mij antwoord geven of dit normaal is?? Voel me verder wel oké maar heb een beetje gevoelige tepels.
Heb 17-5 mijn NOD dus ik moet nog even wachten helaas??
KAn het zijn dat mijn eisprong gewoon laat is??
Wie weet kan iemand mij helpen met een antwoord of ervaring??
Alvast bedankt,

Rikkie
 
Hoi Rikkie, ik heb precies hetzelfde en heb de 13e mojn NOD.heb het geprobeerd op te zoeken maar het werd er niet duidelijker op.ik gooi het maar op de hormoon huishouding I.v.m teleurstelling.hopelijk hebben andere hier positieve ervaringen mee!
en wie weet..
 

Hoi Petra,

Bedankt voor je antwoord, ben ik dus niet de enige. Ik baal een beetje omdat ik in de 1e cyclus na het stoppen met de pil duidelijk mijn eisprong heb gevoeld(voelde ik voordat ik de pil nam ook altijd) en nu dus niet. En toen ik ineens meer witverlies kreeg dacht ik o,jee wat is dit?? Misschien eisprong later ofzo. Ik probeer mezelf maar niet al te gek te maken maar je lichaam verandert zo. Suc6 voor jou de 13e, hoop dat ze wegblijven!
 
Terug
Bovenaan