woe naar de gyn ivm meerdere miskramen wat te verwachten??

A

Anoniem

Guest
hello ladies

na nu precies een jaar te klussen hebben we 3 miskramen gehad.
juni met 11 weken
okt met 6 weken en januari een veel te vroege bloeding en hcg waardes in mijn bloed..

zijn 3 totaal verschillende dus..

de onzekerheid is nu toegeslagen ondanks dat we rustig verder klussen.
heb na januari ovulatietesten gebruikt en een late eisprong. op niets uitgelopen maar voelde me er ook helemaaaaaaaaaal niet prettig bij... zo op commando bijna klussen..
spontane is er helemaal vanaf dan dus deze maand dan ook lekker oud en vertrouwd haha geklust.

ondanks een positieve instelling hebben we a.s woe een gesprek.. wat zal eruit voort kunnen komen? wat zal ze voor gaan stellen en heeft dit nut denken jullie?

zwanger raken is blijkbaar niet het probleem. ik heb altijd het gevoel gehad dat ik ze niet kon krijgen.. ik ken mijn lichaam erg goed en merk dat ik al vanaf het begin twijffel over het innestelen in mijn baarmoeder.. ga dit ook benoemen woensdag..
daar kunnen toch afwijkingen inzitten?
nou... ja.. maak me gewoon wat zorgen en vroeg me af of iemand hier ervaringen mee heeft?

liefs ester

Hallo,
Herkenbaar hoor, ik ben nu bezig met ronde 10 en heb twee miskramen gehad.
Mijn Verloskundige vondt het nog niet nodig om hoger op te gaan alleen evt onderzoeken ivm met mijn onregelmatige cyclus. Ik heb wel bewezen dat ik zwangerschap kan voldragen heb 1 mooi jochie, wat ons eigenlijk is overkomen en ik heb ook altijd het gevoel gehad dat de tweede met veel moeite zal gaan, mijn gevoel klopte dus al.
We gaan maar gewoon weer door met klussen en we zien wel verder.
Nu meid veel suscces dan he,

Liefs Esther

goeiemorgen...

ik denk dat de gyn je verhaal eerst aan wil horen. dat wilde hij bij mij ook.
daarna heeft hij bij ons een chromosomenonderzoek aangevragd.

je moet dan bloed laten prikken en dan bekijken ze de chromosomen in dat bloed. er kunnen afwijkingen in te zien zijn. meestal komt daar niets uit, maar is er wel iets te zien, dan kan er misschien wel wat aan gedaan worden met medicijnen, dan heb je in ieder geval een reden voor je miskramen en niet meer die onzekerheid van waarom.

mij is ook verteld dat wanneer het nog een derde keer gebeurt, ik ook een onderzoek kan krijgen om te kijken of ik een bloedstollingsprobleem heb. ook dat je emt medicijnen te verhelpen begreep ik.
waarom hij dat nou niet gelijk heeft willen onderzoeken snap ik niet hoor.

misschien doen ze bij jou wel beide onderzoeken....

als ze toch nog andere dingen voorstellen... dan hoor ik het graag!
ik wil nu zeker weten dat er in ons lichaam geen rare dingen te vinden zijn waardoor het zwanger blijven niet kan. iwij zijn sinds januari 2007 gestopt met de pil (was ons goede voornemen) en nu 2keer in de 5de ronde zwanger gebleken. nu wacht ik weer op mijn eerste ongi na de 2de miskraam...

succes bij de gyn.. en laat je nog weten wat ze jou voorstelden?
liefs Carina

tx dames!

zal zeker laten weten hoe het verlopen is!

jullie horen!

liefs

nou gister dus een bezoekje gebracht voor een'"gesprek" stonden met 15 min alweer buiten..

kan niet echt zeggen dat dit mijn onrust heeft weggenomen.
wel heeft ze me bloed af laten nemen om te zien of ik voldoende progesteron aanmaak op dit moment (3e/4e week cyclus)
als ie hoog genoeg is kan ik mijn onrust wat betreft een innesteling niet vasthouden,loslaten.
daarvan komt vrijdag de uitslag,of niet. wanneer het NIET goed is belt ze anders wenste ons veel klusplezier.
Het zat met name tussen mijn oren en dat dacht ik al wel.
ben wel blij met de bloedtest kun je in ieder geval IETS uitsluiten.

vond wel dat er geen gehoor was naar het feit dat ik duidelijk meerdere malen afgelopen een jaar een zwangerschap heb gevoeld welke niet doorgezet heeft..

ook gaf ze ineens aan dat de miskraam van okt geen miskraam zou zijn geweest maar een valse positieve test>>>

yeah right... dan had me dat ook vaker moeten overkomen en daarnaast was ik 2 weken overtijd en was de menstruatie erg pijnlijk en verliep met lichte weetjes..
ga dat dan ook naast me neerleggen want daar kon ik niets mee.
wel snap ik dat het een niet bewezen zwangerschap voor haar is geweest.. in dat opzicht klopt het. het was al weg toen de echo gemaakt is en er zat maar 10 hcg nog in mijn bloed..
tja, maar hcg is hcg vind ik.

ik hoop dat mijn onrust minder word na vrijdag en we idd nog spontaan zwanger gaan raken in de toekomst

liefs ester

nou estertje... niet echt een geweldig gesprek dus.
jammer dat je er niet uit kreeg wat je ervan verwachtte...

nu maar hopen dat je dus vrijdag niet gebeld gaat worden!

ik heb inmiddels gisteren (na een paar dagen vage testen) een positieve digitale crearblue test gedaan. dus ben maar gelijk de gyn gaan bellen. heb een afspraak op 1 apirl dan ben ik 7 weken... nu maar hopen dat alles goed is! want dan krijg ik de kleine ook te zien!
ben zo benieuwd... maar ben met ieder wc bezoek zenuwachtig of er bloed bij zit of niet...
pfffff

groetjes en succes!

meid!

gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ietsje later mijn reactie ben veel aan het werk geweest laatste daagjes.

spannend hoor! hoop dat je nu een positieve ervaring op gaat doen!!

de uitslagen waren goed dus...
wij gaan even helemaal opnieuw beginnen. vandaag ongi geworden precies weer op 29 dgn. manlief wil toch graag de ovulatietesten gebruiken en hoopt zo wat gerichter te werk kunnen hihi vind ik zelf wat minder maar we hebben afgesproken er iets leuks van te maken.

gaan ervoor en hopelijk duurt het niet lang!

liefs ester

nou estertje..
ook ik mag de gyn weer bellen.

dit weekend is het weeeer mis gegaan.
dit was nummer 3.

gelukkig was alles goed bij jullie! ik ben benieuwd wat er bij ons nu staat te gebeuren...
groetjes Carina

Terug
Bovenaan