WOeahh! eerste ivf nu al afgebroken, snif!

Jemie, wat voel ik me zwaar kl@te! ja sorry hoor maar dit gaat mij zelfs te ver. na 3 jaar begonnen met ivf, en gistern kreeg ik te horen dat er maar 2 eitjes te zien zijn, wat betkend dat de ivf poging wordt afgebroken. Tja zo snel verspeel je 1 van je 3 kansen, al voordat je begonnen bent! GRRRRRRROOOMMMMMMM!!! Dus wrs nu weer wachten en dan over 2 maanden? weer starten met de pil en hel de ridel... ipv 150 gonal f moet ik dan 300 gaan spuiten. Het is oneerlijk, tja zelfs ik die toch behoorlijk positief is na alle tegenslagen de afgelopen 3 jaar, is niet echt positief meer. gelukkig zijn mijn man wel dat hij open staat voor adoptie kinderen maar dan wel indiaase kindjes (ons favoriet land, ik ben er een half jaar geweest). Hier ben ik wel heel erg blij om!!

nou meiden hopelijk gaat het met jullie wel beter, jainge wrs voel jij je nu net zo. Op naar de nieuwe ronde en hopelijk heb jij meer succes!
liefs simone

Wat KL@TE zeg!!!!!!! Echt niet te filmen dit!! Het zal ook eens meezitten!! Ben je eindelijk zover na al het wachten.....krijg je dit!!!
Dit wordt toch niet geteld als een IVF???? Bij ons in het ziekenhuis niet hoor! Volgens mij heb je gewoon nog steeds je 3 vergoedingen over.
Wat irritant he dat je nu weer zo lang moet wachten voordat het weer zover is. Weer de hele riedel met medicijnen enz enz enz.
Die zwarte humor herkennen we trouwens wel hoor. Je moet wel met jezelf de spot drijven anders red je het niet. Het is ook weer een manier van survivellen. We kunnen onderhand net zo goed gaan bungeejumpen!!
Wij staan nu alweer een jaartje of 2 ingeschreven voor adoptie (omdat de wachttijden zoooo lang zijn) dus ook voor ons behoort het tot de mogelijkheden. Toch ook heel bijzonder hoor vind ik!
 Kop op meid!! We laten ons niet klein krijgen!!!!
lfs inge

hoi sim

Dit is echt zwaar klote ik heb er geen andere woorden. Ik weet uit ervaring hoe je voelt bij ons stopte het na de punctie we hadden nog weinig hoop maar toch een tweede keer begonnen nu weer afwachten.
Ik begrijp heel goed dat je nu niet positief kan zijn.
sterkte

liefs rozemarijn

Heeey Sim,

das echt enorm balen!!!!! Vooral de gedachte die je hebt waar je het al die tijd voor gedaan hebt. Ik zou het wel raar vinden als ze dit als de eerste poging zouden gaan zien. Ik denk dat dit niet het geval is. Het is nu tijd om een mega groot sint kado te kopen!! Dat heb je echt verdient! Een ontzettend lekker luchtje of een grote bak chips (niet duur maar wel errug lekker). Doe gewoon eens ff gek. Gooi alles eruit (nou ja niet alles want daar krijg je een rotzooi van.............)
Kortom probeer de kracht straks terug te vinden om door te zetten en er weer voor te gaan!!!!!!!!! Het komt echt goed!
Hou je taai,
een dikke knuf Sjan

Wat is dit nu?

Mag je eindelijk...........en dan maar 2 eitjes?

Zolang ze niet terugplaatsen telt het toch niet als een volledige IVF behandeling?

Ik ga voor je duimen dat de volgende poging wel goed gaat, en dat je een mega goed ei hebt. Waar jullie kindje uit zal groeien.

Blijf hoop houden!

Liefs,

Cynthia

he lieve meiden,
lief dat jullie zo mee leven. Tja ze zeggen het telt wel als een eertse poging, verzekeringstechnisch gezien, maar ja dat is geld. wat ze nu gaan doen is met de medicijnen doorgaan, dus totale protocol met nazorg en ipv reageerbuisvruchting,, dus de ivf doen ze nog een keer een inseminatie (iui). Niet dat ik hier nog enige hoop op heb, maar goed. Voel me zelf een beetje leeg, jankerig, maar vooral heel stil...pfffff, ik heb de papieren aangevraagd voor adoptie....hoop dat het me in die 5 jaar toch wel gaat lukken. Bedankt voor julie steun! En ja een groot sint-kado ga ik lekker ook kopen!!!liefs simone

Je hebt gelijk! Het is maar geld maar het is toch naar. Ik bedoel die 4800 euro kun je wel beter besteden. Maargoed zover gaat het niet komen want de volgende poging gaat het allemaal goed komen en ben je zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lfs inge

Terug
Bovenaan