Jemie, wat voel ik me zwaar kl@te! ja sorry hoor maar dit gaat mij zelfs te ver. na 3 jaar begonnen met ivf, en gistern kreeg ik te horen dat er maar 2 eitjes te zien zijn, wat betkend dat de ivf poging wordt afgebroken. Tja zo snel verspeel je 1 van je 3 kansen, al voordat je begonnen bent! GRRRRRRROOOMMMMMMM!!! Dus wrs nu weer wachten en dan over 2 maanden? weer starten met de pil en hel de ridel... ipv 150 gonal f moet ik dan 300 gaan spuiten. Het is oneerlijk, tja zelfs ik die toch behoorlijk positief is na alle tegenslagen de afgelopen 3 jaar, is niet echt positief meer. gelukkig zijn mijn man wel dat hij open staat voor adoptie kinderen maar dan wel indiaase kindjes (ons favoriet land, ik ben er een half jaar geweest). Hier ben ik wel heel erg blij om!!
nou meiden hopelijk gaat het met jullie wel beter, jainge wrs voel jij je nu net zo. Op naar de nieuwe ronde en hopelijk heb jij meer succes!
liefs simone
nou meiden hopelijk gaat het met jullie wel beter, jainge wrs voel jij je nu net zo. Op naar de nieuwe ronde en hopelijk heb jij meer succes!
liefs simone