Woehaha ik lek!

Nou dames, hebben jullie dat nu ook.

Zit ik rustig op de bank, ik kijk naar de klok en bedenk dat het nu wel weer eens tijd wordt om die kleine te voeden, het is inmiddels al weer ruim 3 uur geleden dat ik Maarten gevoed heb. Meteen onstaan er 2 vochtige plekken in mijn t-shirt, haha  (ik had vandaag even geen BH aan om mijn tepels even wat "lucht" te geven).  Ik moet er wel even aan wennen hoor, haha.

Nou ik ga Maarten ff voeden. Even de druk van die borsten halen.

groetjes Pauline

ik weet precies wat je bedoeld toen ik nog bv gaf had ik het dus ook. alleen was het dus in het begin zo erg. dat ik echt halve maandverbandjes in me bh deed om het lekken tegen te gaan. hoefde maar aan de kleine te gaan denken.

nu heb ik helaas geen bv meer. dus ik heb er niet erg last van. heb alleen erg last van harde borsten maar ja wat wil je ze willen wel alleen mijn lichaam niet meer.

Hoi

geef al weken geen borstvoeding meer en af en toe heb ik toch nog een
natte plek helaas! Het droogt ook al niet erg charmant op dus daar baal
ik wel van. Je weet nooit wanneer het gebeurd!

hoi hoi..

ja ik heb het ook dat ik lek..
en idd wanneer Nika zich laat horen of ik me bedebk dat het bijna tijd is om te voeden..
gister was helemaal erg lig ik even lekker te relaxen onder de zonnebank hoor ik madam in de kamer ernaast hulen...
zonder te overdrijven,ik denk dat er wel 60cc uitgelopen is...
nou dat zonnebanken werd dus ook niks meer..
vandaag maar poging 2.  !! (mag je eigenlijk zbanken als je bortsvoeding geeft vraag ik me nu af)

dikke kus Tanja

Ik zou niet weten waarom je niet onder de zonnebank mag. Maar ik herken het wel hoor. Ik vraag me bij alles af of het wel mag of goed is om te eten ivm de borstvoeding....misschien een leuke vraag voor het : www.borstvoedingsforum.nl?

groetjes Pauline

Terug
Bovenaan