Woehoew, 37 weken!!!

Woehoew, het is officieel woensdag, dat betekent dat ik nu 37 weken ben! Reden voor een klein feestje in mijn eentje op de bank ;-)

Heerlijk, het voelt erg goed om te weten dat het vanaf nu alleen maar 'op tijd' kan komen en dat als het nu begint ik niet a la minute naar het ziekenhuis hoef.

De eindstreep is in zicht!

Welterusten, liefs Blossom

Ow enne... als er nog meer mensen zijn die iets te vieren hebben: mix 1/3 deel ananassap (uit pak) met 2/3 deel tonic. Heerlijk!

Is weer eens wat anders en wellicht helpt het de weeen op te wekken ;-)

Ik zeg: op ons!

Jeeeeeeeeeij,

Ik voelde me ook euforisch met 37 weken. Maar jullie hebben mijn andere topic gelezen hahahaha

Ik hoop dat die van jouw zich sneller aan dient dan die van mij. Ben zaterdag 39 weken.... vind het echt hoogste tijd worden, maar dat was al meer dan duidelijk.

Oja nog over die tonic. Het KAN idd helpen, maar dan zou je al liters van dat spul moeten gaan drinken :S

Succes, en probeer ook die andere dingen uit hihi

sex, drempels rijden, lopen (trap op en neer) ananas(hart) eten enz....

Liefs

hihihihi...gefeliciteerd met je 37 weken. Hopen dat het snel komt.

Vandaag ben ik 38 weken en 5 dagen en begin het nu echt mega beu te raken. Toen ik nog niet zwanger was had ik altijd zoiets van de vrouwen die dat zeiden...goh, zoiets kun je toch niet beu raken?? Nou, 'k kan je zeggen nu ik zelf op het laatst loop dat ik die vrouwen nu wel heel goed begrijp :)!!

Gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal.
Goed gevoel geef dat he??

Ik ben morgen 39 weken en vind het nu ook wel zwaar worden hoor. Vannacht misselijk geweest (hele zw.schap geen last van gehad, nu wel), harde buiken en pijn in mijn onderrug. Misschien zijn het voortekenen, ik hoop het. Nog max. 2 weken (we gaan niet verder dan 41 weken).

Wat ik wel heel lief vind zijn alle berichtjes van vrienden/familie die aan ons denken in de laatse weken.

Terug
Bovenaan