Woelen/draaien hoofd in bed

<p>Mijn baby woelt/draait van links naar rechts met haar hoofd in bed als ze moet slapen. Of soms zelfs midden in de nacht. Lijkt heel onrustig maar weet niet of t zo is. Of juist is om rust te vinden. Iemand enig idee. </p><p>Hierbij ademt ze ook onrustiger </p>

Dat doet mijn zoontje ook precies zo..
Wat het is weet ik ook niet, wel ben ik aan het uitzoeken of hij misschien verborgen reflux heeft, misschien heeft t daarmee te maken bij hem.

Hier hetzelfde. Ze doet het ook voordat ze in slaap valt dus misschien wel een manier om in slaap te vallen en te blijven.  Ik weet dat mijn zusje dat vroeger ook deed en ineens stopte ze daarmee. Weet niet meer op welke leeftijd.  Schadelijk is het volgens mij niet,  ziet er alleen raar uit.

Mijn oudste deed dat ook als baby en als bijna 5 jarige nog steeds wel eens om in slaap te komen. In bed, in z'n autostoel, kan geen kwaad zolang ze zich niet bezeren! 

Hier ook een baby die dat doet. Heb weleens ergens gelezen dat ze dat doen om tegen de slaap te vechten, dus om wakker te worden. Leek hier wel te kloppen, en snachts sliep ze zo verder. 

[quote quote=10155533]
Hier ook een baby die dat doet. Heb weleens ergens gelezen dat ze dat doen om tegen de slaap te vechten, dus om wakker te worden. Leek hier wel te kloppen, en snachts sliep ze zo verder.
[/quote]
Ja inderdaad, vechten tegen de slaap is hier overdag echt aan de orde en snachts slaapt meneer bijna altijd zo weer in.

Terug
Bovenaan