woelwater in bed

Hoi,

Jonathan van ruim 6 maanden is nogal een woelwater in bed, ligt echt in alle mogelijke (lees onmogelijke) standen in bed en ik maak me daar soms zorgen over, op zijn buik vind ik bv eng of zo ongemakkelijk overdwars of op zijn knieën en dat alles met slaapzak aan.

Nu vraag ik me af of het niet veiliger is zonder slaapzak, alleen toen ik dat probeerde lag hij ook steeds met zijn benen klem ui bed, was ook niet hendig en nu heb ik hem met klemmen vastgelgd een paar keer en wat deed hij, lag op zijn buik, helemaal vastgedraad in zijn slaapzak, ook veel te gevaarlijk dus.......................

Hoe los ik dat nu op of maakt het niet uit hoe hij ligt, ik maak me zorgen of hij wel genoeg lucht krijgt, meestal houdt hij nl ook zijn fop in.

Wie heeft raad???????????????

Groetjes Brenda
 
Hoi,

Daan is ook zo'n woelwater, dat is ook altijd maar weer afwachten hoe ik die in bed aantref.
Ik heb hem in een slaapzak liggen en geen deken over en laat hem gewoon gaan, want het zal wel een fase zijn die er bij hoort.
Je hoort het veel meer. Aan het begin legde ik hem nog weleens recht maar dan wordt hij wakker en hij slaapt goed door in wat voor een positie hij ook ligt.
Nogmaals ik denk dat het gewoon een fase is.

Groetjes Saskia
 
haha geweldig hé met die kinderen.

Laat maar lekker liggen in de slaapzak. Zolang die goed aansluit bij de nek en armen, is er niets aan de hand. En zolang je kindje goed slaapt en blijft slapen dan zal ik me geen zorgen maken...
 
hoi
ik zou me niet tedruk maaken over hoe hij in bed ligt hij gaat nu toch liggen zoals hij dat wil
ik verbaas me ook steeds weer hoe mn zoontje ligt teslapen
en hij slaapt al vanaf 3 maanden op zn buik
ik leg hem nu (7mnd) zonder dekne op bed in zn slaapzak
als ik dan later ga kijken dek ik hem toe met zn dekentje
en dat gaat goed
en hij wil ook altijd met zn hoofd op een tut popje liggen
daar knuffeld hij mee
dus gewoon laten gaan en als hij slaapt goed leggen en toe dekken
nou s6 ermee en welterusten
 
hoi

ik heb ook zo`n draaikont al vanaf dat ze kan bewegen hihi...
een slaapzak is dan juist wel veilig ze kan er niet onder of in komen mits deze GOED PAST natuurlijk.
ze ligt ook altijd op haar zij of buik vanaf een mnd of 6 heb ik dat maar zo gelaten ze is nu 16 mnd en slaapt nog steeds zo!
en ik heb begrepen dat een speentje dan ook wel veiliger is juist er blijft namelijk altijd een ruimte open onder t neusje en het sabbelen houd ze alert op de ademhaling?!
lastig allemaal he ik ben er ook heel druk mee geweest(je bent toch echt moeder hihi)

groetjes
 
zodra ik me mannetje op z ´n rug leg draait ie naar z ´n buik. S ´nachts
vind ik dat niet zón fijn idee en stop m daarom strak in met een
lakentje ( tot de heupen en hij ligt dan ook in pyama en
zomerslaapzakje). Blijft hij tenminste op z ´n rug liggen. Moet vrijdag
naar het cb en ga dan ook even vragen of ik m nou moet laten gaan . Heb
ik trouwens een keer s ´middags gedaan en toen lag meneer strak tegen de
spijlen aan met 1 arm en 1 been er doorheen!!!!! kon ie geen kant meer
op haha

groetjes Bianca

 
Terug
Bovenaan