Woendag NOD en een klein dipje!

Hoi meiden, ik moet even wat van me aftikken, dus vandaar weer eens een berichtje van mij. Ik heb as. woensdag van NOD na mijn 2e IUI behandeling. Aan alles in mijn lichaam voel ik dat het weer niet gelukt is, ik heb zo'n ongesteldheidsgevoel in mijn buik, minder dan normaal, maar toch, het voelt niet goed.

Ik mijn moeder bellen, maar die zei dat het misschien niet zo hoeft te zijn, dus ze blijft toch duimen voor me/ons.

Wat is ook nog eens het tweede probleem bij ons, nou ja, het is geen probleem, maar toch.............mijn zusje en haar man kwamen ons vorige week vertellen dat ze zwanger zijn, gewoon na 1 keer, ik moest dus wel een paar traantjes wegpinken. Omdat iedereen in hun omgeving problemen heeft met zwanger worden, waren ze ook gestopt met de pil, aangezien het nog wel even zou kunnen duren eer het raak zou zijn...............zie het resultaat! Ze voelden zich hardstikke opgelaten hoor en daarom kwamen ze het ons ook vertellen, want natuurlijk hadden ze niet verwacht dat het in 1 keer raak zou zijn.

Dus ja, dan snappen jullie al wel dat wij ook hopen dat het deze keer gelukt is.......maar het ziet er niet naar uit, ik ken mijn eigen lichaam te goed..........

Het lucht toch weer een beetje op!

Knuffel van Pleun

Ha Pleun,

Naar he als het moment nadert... en zeker als denkt dat je vanalles aan voelt komen. Bah! Wie weet houdt je lichaam je voor de gek en heb je morgen gewoon hartstikke mooi nieuws voor ons!
Veel succes de laatste uurtjes!

Groeten, Saar

hallo pleun nou jij zij dat je geen verstand van msn hebt maar het is heel makelijk je kunt gewoon een account aan maken was echt wel mooi geweest   nou ik hoor het nog wel
groetjes annebel

Hoi Pleun,

Hoe is het nu met je? Zijn de rode duivels doorgebroken of is het nog uitgebleven? Ik hoop het laatste voor je.
Vervelend als jongere zusjes wel in 1 keer zwanger zijn. Was bij mij ook zo. Ik ben altijd met alles eerder geweest (wat volgens mij ook een beetje hoort als je ouder bent): vriendjes, stappen, klaar met school en werken, het huis uit, samenwonen. Naar mijn idee moest ik ook eerder zwanger raken, maar nee. Haar zoontje wordt over 2 weken alweer 2 jaar. Zo lang zijn we al bezig. Als ik het nu zo opschrijf, schrik ik er eigenlijk wel van.
Het enige wat we kunnen doen is  de traantjes wegpinken  en weer doorgaan!!!!!
Meid, sterkte met je dip en ik hoop echt voor je dat de duivels wegblijven.

Lfs, Kippie.

Hoi lieve meiden, bedankt voor jullie reacties. Het gaat weer met me hoor...........en heel vreemd, maar de rode duivels zijn er nog steeds niet, maar "laten we de dag niet prijzen voor het avond is............", wat niet is kan nog komen, maar ik begin wel een beetje goede hoop te krijgen.

Jullie horen van me!

Knuffel van Pleun

Hoi Pleun,

EN..............weet je al iets? Ben nieuwsgierig  Vervelend he dat wachten, wel......niet.......aaaarrrrrcccchhhhh om gek van te worden.
Ik weet ook precies hoe je je voelt t.o.v. je zusje. Mijn zus wordt al zwanger als haar man met zijn onderbroek zwaait, 4 zwangerschappen (1 is mis gegaan na 31 wkn)  en 3 heerlijke kindjes  En aan mijn mans kant zijn wij de eerste die getrouwd zijn en daar werd ook eigenlijk verwacht dat wij het eerste kleinkind zouden "leveren". Zijn oudste broer en zijn vriendin zijn namelijk helemaal geen "kind" types, zijn allebei carriere mensen. Maar raar maar waar  gaat zij nu elk moment bevallen van hun eerste kindje, na eerst een miskraam gehad te hebben. Zij dachten eens een keer op een goede morgen; gut kom schat, laten we eens met de pil stoppen, en BAM zwanger. Na de miskraam was zij ook meteen weer zwanger. Ik ben zo jaloers op hun, kan het gewoon niet uitstaan dat zij eerder zijn dan wij (gemeen he). Zit dan ook met heel veel gemengde gevoelens op hun telefoontje te wachten. (ik vind dit best wel erg van me, maar het lag ook niet in onze planning om zo lang bezig te zijn)

Kruimel

Terug
Bovenaan