Woensdag 05 maart : Cryo TP

Hé meiden,
Vrijdagochtend naar het UZ Gent geweest voor de controleecho voor onze cryo-tp
Alles was goed, er zat een grote follikel in mijn rechtereierstok en mijn baarmoederslijmvlies was mooi dik; 8 mm
Nog even een plastestje moeten doen , dat was negatief. Nog geen dreigende eisprong dus
Daarom vrijdagavond om 8 uur een pregnyl spuit gezet om de eisprong op te wekken.
Inmiddels is die dus geweest (ik voelde het vanochtend) en gaat de ontdooiing dinsdag plaatsvinden
Woensdagochtend tussen 8 uur en half 9 worden we gebeld of de ontdooiing goed is gegaan en als dat zo is mogen we direct naar het ziekenhuis waar we dan om kwart voor 10 een afspraak hebben voor de terugplaatsing
Spannend weer want dan is het weer 2 weken afwachten
De dag van de uitslag valt in onze wintersport vakantie (net als vorig jaar trouwens, hoe krijg je het zo getimed) dus dat wordt zelf een testje doen
Nou, ik laat de glühwein graag staan als ik zwanger ben (en voor de uitslag laat ik ze sowieso staan....)

Vanaf woensdag zit ik dus weer op het wachtbankje (als alles goed maar die positieve instelling heb ik wel) , wie wacht er met me mee ?

Liefs, Sunshine Jo

Oh meid, nu heb ik het zelfde haha!
Ik heb net een berichtje onder mijn topic gezet gerricht aan jou en nu lees ik pas jouw topic....klein beetje dom hè
Ik ga absoluut voor je duimen komende week en laat even horen hè, hoe het is gegaan.
Ik leef met je mee en denk aan je. Kunnen we in gedachten elkaars handje vasthouden op het bankje

Liefs,
Famke

Hi Jo,

Ik zit naast je het bankje hoor, tot zondag a.s. ongeveer.
Ookal zitten wij niet in het IVF traject, toch iedere  keer  weer spannend.
Deze keer met clomid en pregnyl omdat ik geen eisprong heb.
Mocht het ook deze keer weer niet gelukt zijn, wat ik natuurlijk niet  hoop maarja het zou een wonder zijn na 2,5 jr, dan krijg ik over 2 weken een kijkoperatie.

Meid, heel veel sterkte we houden moed!

Liefs, Amber

Hoi Shunshine Jo,

spannend weer hoor!
Lekker genieten op vakantie gaan die wachtweken ook vlotjes voorbij. Ik hoop dat jullie nu met goed nieuws van de wintersport mogen terug komen.

Heel veel succes en sterkte met het wachten! ( met positieve test en zonder gipsvlucht naar huis ;-) )

Liefs, Belle

Hé meiden,

Alles goed gegaan.
Wel allevier de embryo's ontdooid en er zijn er 2 !! teruggeplaatst
Allebei met Laser Assisted Hatching behandeld (op ons verzoek)
1 embryo heeft het niet overleefd, het andere was niet bijster goed maar morgen wordt bekeken of het misschien terug kan worden ingevroren. Dat kan alleen als het heel goed is doorgedeeld en die kans is erg klein
Daar gaan we dan ook maar niet vanuit
Alles verder prima dus theoretisch weer zwanger !!
Nu maar wachten en zelf testen over 2 weken want dan zijn we op wintersport en kan ik geen bloedtest laten doen
IK hoop maar dat ik me aan mijn voornemen kan houden om me niet al te zenuwachtig te maken en vooral gewoon de dingen te doen die ik altijd doe maar ik weet nu al dat het niet makkelijk gaat worden
Bedankt voor jullie reacties

Liefs, SunshineJo

Terug
Bovenaan