Woensdag 20 weken echo

We hebben woensdag onze 20 weken echo. wel erg spannend allemaal zeg. hopenlijk is alles goed met onze kleine... iedereen die ook binnekort nog de 20 weken echo krijgen heel veel succes en laten we hopen voor iedereen op goed nieuws..

Hoi hoi,

Succes woensdag. Ik hoor graag hoe het gegaan is. Wij hebben de echo net gehad. Vond het behoorlijk spannend. Gelukkig is met onze kleine alles goed. Onze kleine meid heeft zelfs flinke lange benen, hahaha!

Liefs Renate

Wij mogen woensdag ook weer kijken.. ben zo benieuwd hoe het met ons kleintje is! en wat hij zij is... maak me mezelf helemaal zenuwachtig hihih...

veel plezier

@ renaat81 Dankjewel.. ik zal woensdag laten weten hoe het gegaan is.. oh wat leuk zeg.. ja dat geloof ik graag.. fijn dat alles goed is met jullie kleine meid.. ja leuk is dat he omdat te zien dat ze zo hard groeien haha.. ben zo benieuwd haha..

@ Laurie26 Oh wat spannend zeg.. ja snap ik.. laten we hopen dat alles goed gaat met jullie kleintje.. ja hier nog een die zich helemaal zenuwachtig maakt haha.. we hopen dat we woensdag weten wat het word.. dankjewel jij ook veel plezier woensdag...

Liefs Gerbrielle

Terug
Bovenaan