Woensdag 2e IUI

Hoi meiden,

Morgen is het weer zover! We kunnen weer naar NIjmegen voor onze tweede IUI. Vanmorgen had ik een positieve LH-test, dus meteen gebeld en morgen dus aan de bak.
Ik merk toch dat ik weer erg zenuwachtig ben!! Wel een van mijn favoriete gyn morgen (Cath: Vollebergh!!). Ik vind hem een van de vriendelijkste, dus dat voelt in elk geval al wel beter dan de vorige keer.
Mijn NOD zal dan zijn op 26 sept. Dat is mijn verjaardag, dus ik duim echt voor een megafantastisch verjaardagskadootje!!! Wel spannend: of het wordt een leuke dag of een k*%^tdag en niks ertussen...... Maar goed, ik ben dan toch de hele dag werken en naar mijn opleiding...

Ach ik begin te ratelen, zullen de zenuwen wel zijn..

Iedereen veel succes en tot gauw!

Liefs,

Ginger

Hoi Ginger,

Spannend weer dus voor jullie. Zal voor je duimen.

En hopen op goed nieuws.

Zit zelf nu op wachtbankje, heb 3e iui gehad, nod is op 20 september.

Succes morgen,

Liefs,
san

Hoi Ginger,

Ik zit met m'n duimen in de aanslag morgen! En ik hoop dat je inderdaad een heel mooi verjaardagskado zult krijgen   Wel grappig, beide IUI's zijn bij mij door jouw gyn gedaan en nou krijg jij je 2e IUI van mijn gyn. Maakt niet uit, als het maar gewoon lukt!

Ik ben inmiddels bijna op het einde van mijn ww; donderdag is de 14e dag en de vorige keer  kwamen toen de RD. Ik reken er deze poging eigenlijk niet meer op, temp is niet hoger gekomen dan 36,7 (oraal) maar stiekem geef ik de hoop pas echt op als de RD er zijn. Ben wel aan het nadenken om te gaan vragen of we niet vanaf de 3e IUI al met bijstimulering mogen beginnen, dan zou ik dus eind deze week / weekend moeten gaan slikken. We hopen maar dat het toch niet nodig blijkt te zijn.

Laat je morgen nog even weten hoe het geweest is, en wat de "score" deze keer was?

Liefs, Cath

Hoi allemaal!!

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Gisterenochtend naar NIjmegen geweest na een heel lange tijd in de file gestaan te hebben. We waren om 8.45 in het zh en toen moest mijn man eerst nog een klusje klaren. Om 9.01 uur leverden we het goedje in en weet je wat? Ze vertelden ons dat we de volgende keer toch echt eerder moesten zijn. Nou ja, je kunt tot 9 uur alles inleveren, beetje flauw maar goed.

De "score"' was dit keer 4,4 milj. 1 milj. meer dan de vorige keer, mijn mannetje was dan ook erg trots!
Terug naar mijn eigen zh voor de inseminatie. Het inbrengen deed dit keer wel zeer, mijn hele buik verkrampte. Ook direct buikpijn en daar haeb ik nu overigens nog steeds last van.
Na een uur had ik bloedverlies, maar de gyn verzekerde me dat dat normaal was.  Ben zelf wel erg geschrokken.

Verder alles rustig. De wachtweken zijn begonnen, vind ik toch het moelijkste van alles. NOD zal op mijn verjaardag zijn (26-9).

Tot gauw!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan