Woensdag 30 juli a.s. word mijn bevalling ingeleid!

Hoi meiden,

Hier nog een hoogzwangere puffende Puk, allemachtig wat is het toch heet niet leuk meer! Vandaag in het ziekenhuis geweest voor controle en na 2 keer gestript te zijn heb ik nu een krappe 2 cm ontsluiting en word de bevalling a.s. woensdag ingeleid. Het zal waarschijnlijk een langdurige bevalling worden omdat de baarmoeder nog steeds niet verstreken is en de rijping op zich laat wachten maar ik heb het er voor over, liever tig uur pijn lijden dan ben ik er van af dan nog weet ik hoeveel dagen moeten wachten. Het is in ieder geval wel handig met oppas voor de oudste regelen en morgen kan ik nog wat kleine klusjes in huis doen zodat alles tip top in orde is voor de grote dag. Het is wel raar dat je weet wanneer je kindje geboren gaat worden maar buiten dat zie ik nu alleen maar voordelen want nu is het einde eindelijk in zicht en daar ben ik vreselijk aan toe.

Groetjes,

Puk ( 40 wk, 4 dgn)

oh dat is fijn dat het dan eindelijk gaat gebeuren
ik kan me heel goed voorstellen dat je het wachten nu helemaal zat bent na zon lange tijd en vooral nu met dit hete weer
lijkt me echt erg om nu zwanger te zijn
heel veel succes met de bevalling en hopelijk valt het mee hoelang het gaat duren

xx

Spannend Puk! Ik kan me voorstellen dat het raar is dat je weet wanneer de baby komt. Dat vond ik al toen de weeën om 3 uur ècht werden. Toen dacht ik ook: Vandaag wordt ze geboren, maar dat was met weeën. Bij jou wordt het je gewoon verteld door een arts! Handig voor oppas voor de oudste inderdaad, dat kan je nu makkelijk regelen.
Wie weet wat er nog gebeurt voor de 31e, die baarmoedermond kan nog gemakkelijke verstrijken en dan valt het misschien nog wel mee met lang duren.

Mijn geheugen is niet zo goed, dus ik wens je nu alvast veel succes, voor ik dat weer vergeet! Ik hoop dat het vlot verloopt en dat jullie snel jullie jongste in jullie armen kunnen houden!

Liefs, Kaskes

Hoi Puk,
ik wil je even heel veel succes wensen voor morgen. Ben erg benieuwd naar je ervaring met inleiden straks. Zelf moet ik nog tot zaterdag wachten, dan ben ik 42 weken en kijken ze of ze in gaan leiden. Ik hoop voor je dat het allemaal lekker vlot gaat verlopen. En dat je er iets moois voor terug krijgt is zeker!!! TOI TOI TOI
Monika

Terug
Bovenaan