Woensdag al 1e echo!

Ik ben zo enorm nieuwsgierig dat ik eigenlijk niet meer kon wachten tot 03-02 voor de 1e echo.. Duss... heb ik vandaag gewoon een afspraak gemaakt bij zo'n echo bureau. Nu moet ik de echo natuurlijk wel zelf betalen maar dat maakt me niks uit. Ik wil even zien of het hartje klopt en alles nu goed is.. dan heb ik misschien wat meer rust.
Erg spannend dus! Woensdag om 19.45 ben ik aan de beurt!

WAUWWWW!!! Bofkont. Ik mag volgende week dinsdag voor de eerste echo. Deze heb ik een week eerder kunnen zetten. Ik mocht eerst pas de 31e voor de echo en toen heb ik gebeld dat mijn man voor zijn werk niet kan en toen zei ze uit zichzelf kom maar een weekje eerder. Pffff ik was zooo blij, maar het duurt nog zooooo lang voor mijn gevoel. :)))
Laat je gelijk weten hoe het was??? :p

Spannend zeg!

Ik mag woensdag om 11.00 komen voor een echo maar dat komt omdat ik zaterdagavond een bloeding heb gehad.

Hoi,

Ik mag ook komende woensdag al voor de eerste echo komen bij de VK.

Ik heb de VK vrijdag gebeld en verteld dat ik toen net 7 weken zwngr was, en toen kwam zij zelf met die datum. Is dat niet te vroeg volgens jullie? Kan je dan al iets zien/horen?

Gaabiej, hoever ben jij dan?

groetjes!

Ik heb mijn echo met 6 weken en 5 dagen gehad en er was heeeeel duidelijk iets te zien...Boontjes met hart kloppingen...
Leuk meiden heerlijk live beelden..
Ik kan ook niet wachten , ik mag pas 4 feb weer!
Dan ben ik 10 weken en 3 dagen...

Terug
Bovenaan