Woensdag avond de 20 weken echo!

tamjo

New member
Aankomende woensdag avond de 20 weken echo!! Spannend hoor! Hopelijk is alles goed en krijgen we te horen of we een jongen of een meisje krijgen!! Nou nog even goed gaan groeien want mijn buik is nog maar heel ini mini!! Heb het gevoel dat ik bij mijn eerste zwangerschap al dikker was!

Hoe is het met jullie buiken?? Ik voel de kleine overigens al wel heel goed! Zo heerlijk gevoel!!
 
jeetje wat gaat dat snel!! Ik ben pas bijna 18 weken. Spannend hoor!! ben erg benieuwd!
Voel nog helemaal niks :( snik snik hahaha. Heb ook helaas de placenta aan de voorkant.. Mijn buik is al behoorlijk aan het groeien hoor, echt een enorme punt al!
 
Ik voelde het al rond de 15 weken! Maar ik ben al eens zwanger geweest dus weet hoe het voelt! maar het is nu elke dag erg duidelijk! Ben nu 19 weken en ook eigenlijk een okt mama! Hopelijk voel je het ook snel! Het is zo mooi!
 
Ik voel ook nog niks ook omdat de plaventa ervoor ligt ben 16 wkn . Heb ook een mini buikje , kan hiermee wel lekker alles doen scheelt .

En de verdere kennisen weten het ook nog niet ze mogen het zelf wel zien als het zover is hihi.
 
ik voel heel af en toe iets...maar niet heel duidelijk...mag wel duidelijker worden...Bij de vorige echo in zh zeiden ze dat mijn placenta achter lag...
volgende week weer vk en eind juni 20 wk echo...
nu 16+5

mijn buik groeit goed...had altijd een flinke buik maar alles kruipt nu echt naar voren...

veel plezier woensdag
 
Ik voelde het ook met 15 weken voor het eerst en het word nu steeds duidelijker ben nu 16wk4dgn. Mijn buik was altijd heel plat maar nu heb ik echt een mooi bolletje. 25juni heb ik mn 20weken echo...ben ook zo benieuwd wat het is een jongen of toch een meisje.
Veel suc6 woensdag...geniet ervan om weer eff je kleine te zien. Ga je het aan iedereen vertellen als je het geslacht weet?
 
Leuk, ik heb de mijne morgen precies over 2 weken. Maar hoef gelukkig niet zo lang te wachten, want donderdag mogen we ween naar de gynaecoloog voor een groeiecho :-D.

Succes morgen, en hopelijk ligt de baby goed zodat het geslacht goed te zien is.

Ps. Voel de mijne sinds vorige week, en nu in week 18 steeds meer..... zo fijn.
 
Terug
Bovenaan