Woensdag de 20 wk echo gehad (zie foto's!!!)

Hoihoi!!!

Woensdag de 20wk echo gehad. Was echt super! Volgens mij heb ik er wel 45 minuten gelegen! We zijn er in totaal in ieder geval een uur geweest en hoefden niet overdreven lang te wachten. Heb ook nog een inwendige echo gehad, wat natuurlijk minder leuk was.... maar dat was wel nodig omdat ze de kleine hersentjes niet in beeld kon krijgen. En dat was wel nodig! Uiteindelijk is het toch nog gelukt. Alles is in orde (voor zover het te zien is natuurlijk). Mijn man denkt te hebben gezien wat het is, maar hij ziet wel vaker dingen die er niet zijn, dus ik vertrouw er nog maar niet op. Hij is tenslotte niet de kenner! Het kindje was in ieder geval druk in beweging! Nu nog kijken of ik m'n man ook zo ver kan krijgen dat we ook nog een 3d echo doen. Is wel heel leuk natuurlijk en voor hetzelfde geld houden we het wel bij 2 kids, dan krijg je die kans nooit weer....

heey,

leuk he!!

we hebben afgelopen woensdag ook de 20 weken echo gehad, bij ons was alles goed, maar ze konden het hartje niet goed zien. heb namelijk een echte dwarsligger in mijn buik....het klopte wel dus erg veel zorgen maken we ons niet. we moeten dinsdag weer naar de verloskundige en dan overleggen we even of we nog speciaal naar het hartje laten kijken.
geniet jij ook nog even van de foto`s...ik heb de hele avond met die echo`s in de hand gezeten. tis mijn tweede zwangerschap maar het blijft onvoorstelbaar wat er in je buik zit.

gr. mama van elmar

hoi,
inwendige echo voor de hersens?wat houd dat in?
hoop voor jullie dat alles goed is.
ik heb een gewonen echo gehad was heel mooi.
echt gehuild! en me mannetje ook! alles was goed en het wordt een jongen.
papa trots en ik ben zo blij dadelijk 2 mannen in huis waar ik heel veel van hou ...

groetjes patty

Terug
Bovenaan