woensdag de 29e

Wie denkt er allemaal te gaan bevallen op deze datum??

Ik ben zelf de 2e of de 5e (de 2e volgens het zkh en de 5e volgens de vk) uitgerekend en het zou dus heel goed kunnen gezien het gerommel van de laatste week. Volgens mijn omgeving ben ik ook echt hét type om juist op die dag te bevallen haha.
Mij maakt het niet zoveel uit, de kleine blijft er jong bij en wij zijn mooi goedkoop uit met 1x in de 4 jaar een verjaardag hihi!

Liefs ciomama

Nou ik niet!want ben nu pas 35 weken,zou het zelf zielig vinden voor het kind om op deze dag geboren te worden en zou dan toch ieder jaar een verjaardag houden,28 febr of 1 maart dan haha....
maarja je doet er niks aan als je op zo een dag bevalt

liefs jootje

vind het niet anders dan kids die op andere feestdagen jarig zijn
vooral kerst en sint zijn vaak zielig ivm de hollandse gewoontes
maar met schrikkeldag is niks mis hoor

ik ben zelf 23-2 jarig en 1x4 jaar met carnaval mijn man is datzelfde jaar dan met hemelvaart jarig
we zijn het wel gewend. of je hebt dwazen op je verjaardag of iedereen is weg, niks an

dan valt 29-2 wel mee, geen hollandse gewoontes dus nergens last van

ik ben ook de 2de uitgerekend, mijn man is erg bang voor de geboorte op de 29ste, ik kan er niet zo mee zitten, als het komt dan komt het toch........ Ik ben zelf de 26ste jarig, dus van mij mag het nog wel even duren, dan zit er wat tijd tussen mijn verjaardag en haar verjaardag......

Ik verwacht het nog niet hoor. Ben nu 37 weken en merk nog vrij weinig. Is ook de eerste voor ons. Het schijnt wel dat vrouwen de bevalling kunnen 'sturen'. Las er laatst iets over op nu.nl. Dat in Amerika minder vrouwen bevallen op Halloween dan op alle andere dagen in het jaar.

Hoi,
Ik ben van het Februari forum en ik ben op de 29ste uitgerekend. Mijn voorkeur gaat ernaar uit om niet op die dag te bevallen, maar ja, je hebt er niks over te zeggen he? 1 maart zullen we weten hoeveel kindjes toch deze datum als geboortedatum zullen hebben. Ben benieuwd!
Liefs,
Mar

Terug
Bovenaan