woensdag de pil weer weg gegooit

hallo damens

ik ben natasja bijna 24 jaar uit elst gld.
en wij gaan nu voor een 2de kindje misschien ben ik hier niet zo lang omdat de 1ste ook gelijk raak was.
dus voor mij is het echt spannend of het weer gelijkt lukt.
maar wil iedereen suc6 wensen met proberen.
ik ben zelf nu ongi geworden dus over 1 a 2 weken volop aan de slag.
mijn zoontje is 26 dec 2006 geboren vinden jullie het snel dat we voor een 2de kindje gaan.
hoor graag jullie mening.

groetjes natasja

Hoi Natasja,

Als volgens jezelf je lichaam alweer volledig is hersteld en je zelf denkt dat je het niet te druk vindt als je 2 kindjes zo kort opelkaar krijgt, dan moet je er vooral voor gaan.
Onze zoon Tijs is net 1 jaar geworden en als mijn pilstrip op is gaan wij voor een broertje of zusje.

Ik merk zelf dat mijn lijf nu pas weer helemaal weer de oude is. Gedurende de gehele zwangerschap lustte ik absoluut geen koffie. Daarna weer wel, maar pas sinds een paar weken vind ik koffie weer echt lekker. Ook voelde ik nog iedere keer als ik ongesteld was m'n bekkenbodemspieren. Die voel ik sinds mei pas niet meer. Bij ons heeft het ruim 2 jaar geduurd voor ik zwanger was, en aangezien wij het mooi zouden vinden als het leeftijdsverschil tussen de 2 en 3 jaar ligt, beginnen we er nu weer aan. Hopelijk duurt het nu niet zo lang.

Veel klusplezier! En wie weet is het wel weer zo snel raak!

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan