Woensdag ingeleid

Hoi meiden,

het is lang gelden dat ik hier wat getypt heb maar ja alles is niet zo lekker gegaan de laatste weken als dat het in het begin gings dus wa sik wat meer op d eachtergrond aanwezig. ik heb gezien dat er toch al een aantal weer zwanger zijn van harte gefeliciteerd. Ik mag woensdag mijn 2e uk in mijn armen sluiten en man oh man wat kijk ik er naar uit en wat ben ik er aan toe.Lees hier mijn berricht van het dec forum. (ik zal het natuurlijk laten weten als me mannetje geboren is)

Poef wat een ochtend na een vertraging van 2,5 uur in die stomme wachtkamer te hebben gezeten ben ik huilend en boos naar binnen gegaan bij de gynecoloog. Oeps foutje dossier lag op verkeerde stapel grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Maar goed het goede nieuws maakte alles al snel goed. De baby was verder al ingedaald nog niet volledig maar wel genoeg om ontsluiting te geven. Yippie !! Baarmoedermond was ook al helemaal verstreken dus ik kan ingeleid worden via het infuus.
En dus geen gememmer met gel en ballonnetjes.

Woensdag hadden ze een plekje vrij dus die hebben we meteen ingepikt. Ik moet me om 06:30 melden en krijg dan eerst 30 min CTG daarna infuus en krijgt de baby een draadje op zijn hoofd voor hart tregistratie + prikken ze de vliezen door.
Ik weet wat me te wachten staat met een infuus want de eerste is ook via een inleiding gekomen dus voel me rustig en opgelucht. Hopelijk verloopt alles net zo soepel als bij de eerste. Heb nu wel ontzettende pijnelijke buik van al het zitten en onderzoekjes dus moet echt even bijtanken voor woensdag. Morgen de laatste dingentje regelen en genieten met mijn kleine mannetje van een leuke laatste dag met zijn tweetjes(drieen incl man) voordat hij grote broer wordt.

Liefs van Mariska

Zet hem op Mariska!!!! Ik hoop dat je woensdag een gezonde baby in je armen kan houden na een vlotte bevalling!

Wat fijn dat het nu snel zover is, zeg....! Sterkte met bevallen, en natuurlijk wens ik je een super fijne kraamtijd toe. En ook spannend hoe Zifjon gaat reageren op zijn kleine babybroertje. We hopen snel hier van je te lezen hoe het gegaan is. Zet 'm op!!

Hoi Mariska,

Minder dat het de laaste tijd wat minder goed met je gaat, maar wel heel fijn dat je woensdag word ingeleid.
Ik wens je morgen een mooie dag toe en een goede bevalling.
Vast heel spannend weer.

Liefs Marina

heel veel succes woensdag!
hopelijk heb je een snelle bevalling, en kan je snel je ukkie in je armen sluiten!

liefs, do

Terug
Bovenaan